mitähän mun unista vois tulkita..

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Onko sulla jotain ahdistusta elämässä.
Jotain mistä pelkäät olevan pitkäkantoisia seurauksia.

Hmm.. mun exällä on erittäin paljon ongelmia itsensä kanssa ja on narsistinen tapaus. En ollut kuullut siitä pariin kuukauteen ja nyt se sitten suvaitsi ilmoittaa itsestään perjantaina.. en muista onko molemmat unet ollut sen jälkeen, luultavasti. Hän on meinaa mun ainoa ahdistus elämässä. Yhteiset lapset (tai toinen on vielä mahassa) kun on, niin jonkinlainen side on siihen loppuelämäksi :|

Ei tuosta voi mitään tulkita. Olet ajatellut päivällä, nähnyt uutisen, muistanut tapahtuman tmv. ja sitten olet nähnyt siitä ensin kerran unta. Aamulla olet ihmetellyt, miksi se tuli uniisi. Ja kun mietit sitä, niin se (Tsernobyl) jäi mieleesi ja näit siitä uudelleen unta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Onko sulla jotain ahdistusta elämässä.
Jotain mistä pelkäät olevan pitkäkantoisia seurauksia.

Hmm.. mun exällä on erittäin paljon ongelmia itsensä kanssa ja on narsistinen tapaus. En ollut kuullut siitä pariin kuukauteen ja nyt se sitten suvaitsi ilmoittaa itsestään perjantaina.. en muista onko molemmat unet ollut sen jälkeen, luultavasti. Hän on meinaa mun ainoa ahdistus elämässä. Yhteiset lapset (tai toinen on vielä mahassa) kun on, niin jonkinlainen side on siihen loppuelämäksi :|

Se se on sitten varmaan.
Millainen sun oma suhde on siihen onnettomuuteen oikeassa elämässä. Se saattaa aika paljon selvittää myös suhdettasi ja tunteitasi eksään.

Alkuperäinen kirjoittaja ope75:
Ei tuosta voi mitään tulkita. Olet ajatellut päivällä, nähnyt uutisen, muistanut tapahtuman tmv. ja sitten olet nähnyt siitä ensin kerran unta. Aamulla olet ihmetellyt, miksi se tuli uniisi. Ja kun mietit sitä, niin se (Tsernobyl) jäi mieleesi ja näit siitä uudelleen unta.

En mä muista nähneeni siitä mitään uutista/juttua hetkeen. Jokunen aika sitten katselin ohimennen sieltä kuvia netistä.. mutta sanotaan nyt et siitä on jo kuukaus.

Yhteistyössä