Unista tietäviä...Ahdistavia unia omista vanhemmista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen kahtena yönä nähnyt vanhemmistani unta. Ensimmäisenä yönä näin että meinin sairaalaan ja isäni oli kuollut. Seuraavana yönä näin unta että pistin välit poikki vanhempiini ja lähdin heidän kotoaan pois. Äiti ja isä jäi itkemään.

Mä en ole mikään unista tietävä, mutta itse olen myös nähnyt samantapaisia unia tässä lähiaikoina... Lähinnä sellasia että on ollut vahmpien kanssa kovia riitoja yms. huutamista ja muuta ei-niin-kivaa. Mulla saattaa tietty vaikuttaa raskaus tähän, kun muutekin tuo unimaailma tuntuu olevan mitä kummallisin... Stressi ja tietyt jutut alitajunnasta tietysti vaikuttaa uniin. Jos sulla on stressia tai jotain käsittelemättömiä asioita jotka vaikka liittyy just niihin vanhempiisi niin siitä vois ehkä tollaset unet johtua.. En tiedä :o

Epäilen kans että jotain selvittämätöntä asiaa kesken vanhempiesi kanssa, tai olet tehnyt jotain minkä epäilet mielessäsi että ei ole heidän hyväksymäänsä. Tuossa unessa yrität sitten tavallaan oikeuttaa valintaasi/tekoasi hiukan kärjistetysti ottamalla noin rajusti etäisyyttä vanhempiin.

Normaalia :) Syö illalla vähemmän suolaista, tai jos juot alkopitoista niin juo myös vettä.

no, miulle tuollaiset unet kertoisivat siitä, että olisin eriytymässä ja aikuistumassa lisää. mutta unet ovat jokaiselle omanlaisiansa ja yrittävät kertoa erilaisia asioita.

Yhteistyössä