Mitähän mieheni puuhaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevä

Vieras
Löysin hänen autostaan kultaisen kaulaketjun, jonka oletin kuuluvan lapsellemme. Jätin sen enempiä miettimättä pöydälle ja mieheni kysyi seuraavana päivänä, että mikäs tämä on. Sanoin että kerro sinä minulle, sun autosta se löytyi. Mies siihen, että miten niin hänen autostaan, haistoi ketjua ja näytti todella omituiselta ja lähti vessaan. Siis mitä ihmettä!!! Kysyin mille se oikein haisi ja mies sanoi, ettei millekkään. Olin sen verran ihmeissäni, etten tajunnut selvittää enempää, mutta mulla kyllä heräsi kaikenlaisia ajatuksia mieheni käytöksestä.
Miksi muuten sitä pitäisi haistaa kuin varmistaa jotakin? Miksi mieheni luulee jonkun haisevan kaulaketjun olevan hänen autossaan? Miksi änkytti ja pakeni paikalta? Näitä kysyn toki häneltä, mutta nyt vaan piti saada johonkin purkaa ajatukset. Mietin, että olenkohan vain vainoharhainen kun luulen hänen kuvittelevan ketjun kuuluvan jollekin naiselle vai mitä hemmettiä...
Ja siis edelleen uskon ketjun olevan lapsemme oma enkä edes kuvitellut sen kuuluvan kenelleekkään muulle. Mieheni reaktio oli vain todella kummallinen ja herätti epäilyksiä.

[QUOTE="vieras";28208374]Pilluketju on uusi trendi.[/QUOTE]

Minä luin joskus 20 vuotta sitten semmoisen kirjan, missä sellainen oli käytössä, joten ei kovin uusi asia, mutta trendi ehkä kylläkin...

Väistämättä tulee mieleen seuraava skenaario:
Mies on ollut rakastajattarensa kanssa koruliikkeessä josta nainen on pöllinyt tuon korun piilottamalla sen "sinne". Sitten koru on autossa holahtanut penkille.

Ketju tuoksui hänen rakastajattarensa hajuvedelle, miehellä napsahti jöpöttämään ja piti mennä vessaan purkautumaan

tai sitten laittamaan heti viestiä että muija löysi sun kaulaketjus

Jos se ketju ei ole sun tai lapsien, niin joku selityshän tohon pitäs saada.. Eihän toi nyt ihan normia ole.. Ja jos se on vahingossa pudonnu joltain viattomalta kyyditettävältä, niin luulis et ukkos sen sit kertois. Mt ihmees sitä haisteltas?

Mitä ihmettä minä luen
dolandude.png