Mitäs touhuat ja mitä muu perhe touhuaa?

tuore äiti
kotona nukkuva vauvan kanssa. mies lähti just töihin.
pitäis leipoa kakku, käydä mittaamassa verenpaine, käydä kapassa ja vähän siivoilla, mutta tässä mä nyt istun.. :D
 
Tipu Topakka
Lapset leikkii tossa vieressä "hönnässä" (pyykinkuivausteliineen alla, jonka päällä on peitto). Odotellaan, että mies tulee töistä, niin lähdetään eläintarhaan =)
 
hemuli
Yks istuu nuorisojenginsä kanssa kantakahvilassa niinku aina, yks nukkuu, yks on pihalla leikkimässä, yks siivoo huonettaan (lue läävää) ja minä istun koneella ansaitulla lepotauolla ja nollaan kera palstan :D
 
Siivoan, siivoan ja siivoan.
Kunnon suursiivous kaapinpohjia myöten, sitten saa kesä alkaa, ei tarvitse kuin hiukan välillä pyykkiä pestä tms.
Paljoa ei kotona kesällä ollakkaan, joten siistinä sitten pysyykin.

Lapset touhuaa terassilla.
 
vieras
Lapsi nukkuu, itse juuri heräsin ja yritän tässä miettiä mitä masuvauva tahtoisi syödä ;) Paha olo tulee aina kahden maissa, ei siis varsinaista aamupahoinvointia... Jaa niin ja mieskin kuuluu kai perheeseen, on keikalla toisessa kaupungissa koko vklopun.
 
Minä tulin etsimään raparperin fariiniyllätyksen ohjetta palstalta, aineet odottaa jo keittiössä. Poika kerää voikukkaraudalla voikukkia nurmikolta ja mies näkyy istuvan terassilla naapurin kanssa, molemmilla oluttölkit kädessä.
 
Lunatic
Yksin olen kotona, heräilin vasta tossa kahden aikaan. Likka ollut mummoilassa yön mutta kotiutuu illansuussa kaiketi. Meinaavat vielä mennä uimaan mummon kanssa.
Niin, juu.. emmä tässä mitään puuhaile. Makaroonilaatikko on uunissa ja istun tässä palstailemassa.
 
vieras
Tulin just töistä ja juon kahvia.
Nuorin muksu nukkuu päikkäreitä ja mies ja kaks lasta kasaa tollasta koiraa joka liitetään vesiletkuun.
Sen pitäis ravistella itseään ja veden lentää koirasta ??
 
Lapset ovat päiväunilla. Esikoinen 5 v on korvatulehduksessa ja kovin kivulias :( , käytiin lääkärissä kun korvasta alkoi valua paksua mätää todella paljon :$ , tyttö sai tropit ja nukkuu nyt kuopuksen vieressä.

Mies on *rummutusta ja pärinää* TÖISSÄ. Kuten joka perkuleen lauantai varmaan lokakuuhun saakka |O

Itse ajattelin mennä naapurin seuraksi takapihalle.
 

Yhteistyössä