Mies käski kysyä.. Itse on lähinnä huvittunut ja naureskelee välillä. Mutta kuitenkin monesti on ongelman edessä sanonut, että kysy sieltä plussalta..
sama suhtautuminen täälläkinAlkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Mies käski kysyä.. Itse on lähinnä huvittunut ja naureskelee välillä. Mutta kuitenkin monesti on ongelman edessä sanonut, että kysy sieltä plussalta..
Tää mamma löysi miehen täältä plussalta.Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:Mun mies v*ttuilee välillä et ku mä oon täällä mammapalstalla. Tää on sille mammapalsta. :xmas:
Oikeesti? Noniin, sillä tavalla. Onnea :flower: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Tää mamma löysi miehen täältä plussalta.Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:Mun mies v*ttuilee välillä et ku mä oon täällä mammapalstalla. Tää on sille mammapalsta. :xmas:
Ja tää mamma tahtoo kuulla lisää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Tää mamma löysi miehen täältä plussalta.Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:Mun mies v*ttuilee välillä et ku mä oon täällä mammapalstalla. Tää on sille mammapalsta. :xmas:
Vuosi sitten kohdattiin seksi osiossa.Tänä vuonna alettiin tapailee. =)Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Ja tää mamma tahtoo kuulla lisää :xmas:
Miten siinä niin kävi? =)
sama täälläkinAlkuperäinen kirjoittaja badass:sama suhtautuminen täälläkinAlkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Mies käski kysyä.. Itse on lähinnä huvittunut ja naureskelee välillä. Mutta kuitenkin monesti on ongelman edessä sanonut, että kysy sieltä plussalta..
sellasta päänpyörittelyä ja naureskelua et mamma taas vähän palstailee :xmas:
Sen voi helposti poistaa palomuurista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää täysin turhana harrastuksena. Kun tosiasia kuitenkin on, että 90% keskustelusta tällä palstalla ei ole kovin opettavaista/ hedelmällistä. Aikoo (mun suostumuksella) asentaa palomurin sellaisen eston, etten pääse enää tälle sivulle. Minä kun lueskelen näitä juttuja oikeestaan vain sillloin, kun pitäisi kirjoittaa gradua
Saattaapi nauru hyytyä ja pää jatkaa pyörimistä kun joku ihka ihana palstauros vie mamman parempaan talteenAlkuperäinen kirjoittaja badass:sellasta päänpyörittelyä ja naureskelua et mamma taas vähän palstailee :xmas:
Tiedän hyvin. Mutta en poista, enkä katso mistä nippulasta se esto asennetaan päälle/ pois. Ihan siksi, että en aloittaisi enää uudelleen palstailua gradun kustannuksella. On mun miehellä asiaa tän koneen asetuksiin, koska se on mun läppärini maksanutkin. Kuten maksaa aika ison merenranta-asuntomme kustannukset. Olisi munkin hyvä valmistua ja saada parempipalkkainen työ, että voisin kantaa paremmin korteni kekoon...Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Sen voi helposti poistaa palomuurista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää täysin turhana harrastuksena. Kun tosiasia kuitenkin on, että 90% keskustelusta tällä palstalla ei ole kovin opettavaista/ hedelmällistä. Aikoo (mun suostumuksella) asentaa palomurin sellaisen eston, etten pääse enää tälle sivulle. Minä kun lueskelen näitä juttuja oikeestaan vain sillloin, kun pitäisi kirjoittaa gradua
Jos joskus muutan yhteen miehen kanssa niin sillä ei ole mitään asiaa mun koneiden asetuksiin.