Mitäs tein miehet on tästä palstailusta mieltä??

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Mies käski kysyä.. Itse on lähinnä huvittunut ja naureskelee välillä. Mutta kuitenkin monesti on ongelman edessä sanonut, että kysy sieltä plussalta.. :whistle:
sama suhtautuminen täälläkin :D
sellasta päänpyörittelyä ja naureskelua et mamma taas vähän palstailee :xmas:

Ei tykkää, kun se aika on kuulemma meidän yhteisestä ajasta pois. Ennen kuulemma oli niin kiva kyhnätä toisen kainalossa iltaisin kun lapset oli saatu nukkumaan, mut nyt oon nekin ajat koneella... Tosin tuosta palautteesta johtuen oon kyllä vähentänyt palstailua huomattavasti. Mutta kyllähän me silti välillä yhdessä luetaan täältä jotain mielenkiintoista ketjua tai mies käskee kysymään täältä mielipiteitä johonkin pohtimaamme juttuun tms. Eli vähän kaksijakoinen suhatutuminen siis :)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Mies käski kysyä.. Itse on lähinnä huvittunut ja naureskelee välillä. Mutta kuitenkin monesti on ongelman edessä sanonut, että kysy sieltä plussalta.. :whistle:
sama suhtautuminen täälläkin :D
sellasta päänpyörittelyä ja naureskelua et mamma taas vähän palstailee :xmas:
sama täälläkin

:wave:

vieras
Pitää täysin turhana harrastuksena. Kun tosiasia kuitenkin on, että 90% keskustelusta tällä palstalla ei ole kovin opettavaista/ hedelmällistä. Aikoo (mun suostumuksella) asentaa palomurin sellaisen eston, etten pääse enää tälle sivulle. Minä kun lueskelen näitä juttuja oikeestaan vain sillloin, kun pitäisi kirjoittaa gradua:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitää täysin turhana harrastuksena. Kun tosiasia kuitenkin on, että 90% keskustelusta tällä palstalla ei ole kovin opettavaista/ hedelmällistä. Aikoo (mun suostumuksella) asentaa palomurin sellaisen eston, etten pääse enää tälle sivulle. Minä kun lueskelen näitä juttuja oikeestaan vain sillloin, kun pitäisi kirjoittaa gradua:)
Sen voi helposti poistaa palomuurista.
Jos joskus muutan yhteen miehen kanssa niin sillä ei ole mitään asiaa mun koneiden asetuksiin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sen voi helposti poistaa palomuurista.
Jos joskus muutan yhteen miehen kanssa niin sillä ei ole mitään asiaa mun koneiden asetuksiin.
Tiedän hyvin. Mutta en poista, enkä katso mistä nippulasta se esto asennetaan päälle/ pois. Ihan siksi, että en aloittaisi enää uudelleen palstailua gradun kustannuksella. On mun miehellä asiaa tän koneen asetuksiin, koska se on mun läppärini maksanutkin. Kuten maksaa aika ison merenranta-asuntomme kustannukset. Olisi munkin hyvä valmistua ja saada parempipalkkainen työ, että voisin kantaa paremmin korteni kekoon...:)

Meillä se on toisinpäin :) Vaimo ei ole vielä palstoilla ja minä oon jäänyt koukkuun B) Eihän tuo vaimo riemusta kilju, mutta en minä sentään aina täällä ole, ja koitan ainaki rajoittaa niin, ettei mene yhteistä aikaa liiaksi täällä pyörimiseen...

Yhteistyössä