Mitäs teillä vielä tänään tehdään?

Päivä ollaan oltu ulkoilemassa, ja käväistiin mummulassa kaffilla :) Nyt isäntä ja lapset katsovat leffaa ja mulla on hyvää aikaa surffailla :D Eipäs tässä enää muita suunnitelmia ole, kuin nukkumaanmeno sitten jossain vaiheessa iltaa.
 
Turkilmas
Kattellaan telkkaria, syödään sipsejä, mies katsoo telkkaria ja mä en varmaan malta olla maalaamatta vielä poitsun huonetta.

Koitan tässä samalla nukuttaa vauvaa ja esikoinen menee nukkumaan heti Huuman jälkeen.
 
heippa
minä tässä hoidan firman asioita (ja samalla vilkuilen täällä avauksia).
Sitten pienempi nukkumaan. Teinin kanssa lupasin katsoa yhden leffan vielä illalla ja syödään santsikierros kiinalaista. Niin ja pyykit ripustetaan kuivamaan vielä. Sitten nukkumaan n. 23-24. Huomenna saa nukkua myöhään brunssi on meillä perheessä su klo 11.
 
Tjaa... kunhan poika menee nukkumaan (vetää juur unipukua päälle), niin meikämamma meinaa syödä vähän feta-papusalaattia iltapalaksi ja juoda kyytipojaksi yhden Crowmoorin. Ja katsoa Selviytyjät. Sit pyykit kuivamaan ja tuutimaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en alentuisi:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Syödään lämpöisiä voileipiä, laitetaan lapset nukkumaan, mennään suihkuun ja sen jälkeen kiskon päälleni jotkut kivat hepeneet mieheni iloksi :p
Eikö muuten syty?
Todellakin. Empä muista millon oisin viimeks mitään erikoisempaa pukenut, joten vaihtelu virkistää.
 
lehmus
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ollaan vaan. saunassa kävin ja alkoi supistella niin ikävästi että taitaa olla mennen talven lunta rv 40 asti. :whistle: |O
no pitäskö sitä mennä lääkärissä käymään jos ikävästi supistaa ja viikkojakin noin vähän:(

 

Yhteistyössä