Mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

Me nörtätään :ashamed: Mies tuli juuri töistä kotiin, viihdyttää pikkupoikaa sylissään ja lukee koneelta työpaikkailmoituksia. Telkkarissa pauhaa Voice ja joku ärsyttävä räppivideo ja minä makaan sohvalla väsyneenä. Parin tunnin päästä anopille saunaan :)

xxx
Palstalla. Äsken olin kylppärissä, kun naapurin lapset kävi ovella. Kuulin seinän läpi, että mies käyttäytyi lapsia kohtaan kuin vajaaälyinen ja paiskasi lopuksi oven tosi vihaisesti kiinni. Hävettää suunnattomasti.

Tultiin hetki sitten kauppakeskus Myllystä.
Oltiin lasten kanssa siellä kun oli paljon lapsille erilaista ohjelmaa, kauppakeskus täytti 7v.
Isommat lapset meni pihalle, kuopus päikkäreillä, mies tyhjää ruoka kasseja jääkaappiin.
Minä koneella.

syyslomalainen
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
tyttö ravaa huoneesta toiseen ja marsut nukkuu..mä pesen pyykkiä :D
Pesetkö ihan käsin? En koskaan sano peseväni pyykkiä jos kone pesee. En myöskään tiskaa jos kone tiskaa.
Tulimme vasta syyslomalta ja kävin kaupassa pyörällä kaatosateessa kun kaikki oli loppu. Ihanaa olla kotona, nyt sen taas huomaa että koti on paras.

syyslomalainen
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Ei mitään erikoista. Lapset riehuu, mies nukkuu vielä 30min ja ruoka on tuloillaan uunissa. Kaverini on kohta tänne tulossa ja täytyis mennä vähän reenaileen moppeja hänen kanssaan, ennen kuin mies taas katoaa hesan yöhön.
Tylsää on elämäsi!

Alkuperäinen kirjoittaja syyslomalainen:
Pesetkö ihan käsin? En koskaan sano peseväni pyykkiä jos kone pesee. En myöskään tiskaa jos kone tiskaa.
Tulimme vasta syyslomalta ja kävin kaupassa pyörällä kaatosateessa kun kaikki oli loppu. Ihanaa olla kotona, nyt sen taas huomaa että koti on paras.
no en tietenkään :eek: mutta en jaksanu alkaa pilkun viilaukseen..mutta sun mieliks kone pesee pyykkiä ja jos ja kun tiskaan,niin käsin tiskaan..valitettavasti :kieh: :kieh:

Esikko yrittää syödä riisipiirakkaa. On kipeenä ja oksentanu tähän mennessä kaikki pihalle. Nyt sanoi että on vähän parempi olo ja tahtos piirakan!
Keskimmäinen kattoo telkkaa ja oottaa josko tulis taas helinä-kaiju elokuva (kuten digiboksin ohjelma tiedot lupas, vaikka ko. leffa tulikin aamulla ).
Pienin tappelee iskän kans sohvalla ja minä istun tässä :D

syyslomalainen
Alkuperäinen kirjoittaja syyslomalainen:
no en tietenkään :eek: mutta en jaksanu alkaa pilkun viilaukseen..mutta sun mieliks kone pesee pyykkiä ja jos ja kun tiskaan,niin käsin tiskaan..valitettavasti :kieh: :kieh:
Juu, minäkin tiskaan käsin! Aikoinaan oli kone mutta hylkäsin sen kun enää vähän porukkaa niin pian tiskaa eikä tartte edestakas pyöritellä.

...
Ukko makaa olohuoneen lattialla ja ilmeisesti asentelee digiboksia jotenkin.. koira makaa mun jaloissa ja minä istun sohvalla läppärin kera!:) ruoka uunissa ja pyykit koneessa..

Yhteistyössä