ja meillä
pienokainen nukkuu, ukko pelaa koneella ja minä lojun sohvalla. Kohta kahvia ja kakkua väsäilemään. :b
Pesetkö ihan käsin? En koskaan sano peseväni pyykkiä jos kone pesee. En myöskään tiskaa jos kone tiskaa.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:tyttö ravaa huoneesta toiseen ja marsut nukkuu..mä pesen pyykkiä
Tylsää on elämäsi!Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Ei mitään erikoista. Lapset riehuu, mies nukkuu vielä 30min ja ruoka on tuloillaan uunissa. Kaverini on kohta tänne tulossa ja täytyis mennä vähän reenaileen moppeja hänen kanssaan, ennen kuin mies taas katoaa hesan yöhön.
no en tietenkään mutta en jaksanu alkaa pilkun viilaukseen..mutta sun mieliks kone pesee pyykkiä ja jos ja kun tiskaan,niin käsin tiskaan..valitettavasti :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja syyslomalainen:Pesetkö ihan käsin? En koskaan sano peseväni pyykkiä jos kone pesee. En myöskään tiskaa jos kone tiskaa.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:tyttö ravaa huoneesta toiseen ja marsut nukkuu..mä pesen pyykkiä
Tulimme vasta syyslomalta ja kävin kaupassa pyörällä kaatosateessa kun kaikki oli loppu. Ihanaa olla kotona, nyt sen taas huomaa että koti on paras.
Mitä siellä muka on katsomista?Alkuperäinen kirjoittaja -------:mies pesulla pojan kanssa ja itse surffaan ja teen pientä purtavaa ja sen jälkeen käyn koiran kanssa lenkillä ja sit vaan töllön eteen
Juu, minäkin tiskaan käsin! Aikoinaan oli kone mutta hylkäsin sen kun enää vähän porukkaa niin pian tiskaa eikä tartte edestakas pyöritellä.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:no en tietenkään mutta en jaksanu alkaa pilkun viilaukseen..mutta sun mieliks kone pesee pyykkiä ja jos ja kun tiskaan,niin käsin tiskaan..valitettavasti :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja syyslomalainen:Pesetkö ihan käsin? En koskaan sano peseväni pyykkiä jos kone pesee. En myöskään tiskaa jos kone tiskaa.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:tyttö ravaa huoneesta toiseen ja marsut nukkuu..mä pesen pyykkiä
Tulimme vasta syyslomalta ja kävin kaupassa pyörällä kaatosateessa kun kaikki oli loppu. Ihanaa olla kotona, nyt sen taas huomaa että koti on paras.