Mitäs teillä ruokalistalla tänään

  • Viestiketjun aloittaja kolmen lapsen kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Aamupalaksi oli sämpylöitä, leikkeileitä , juustoa, vihanneksia, kahvia, mehuja jne.

Lounaaksi poronkäristystä ja perunamuusia tykötarpeineen.
Jölkiruoaksi jäätelökakku kahvin kanssa.

Parhaillaan napsivat lapset hedelmiä välipalaksi.

Illalla lihapiirakkaa kebabtäytteellä niille, joille moinen maistuu.
Ihan sama mitä mätät - mahaleikkaus on taasen kuitenkin edessä.
 
[QUOTE="vieras";24791405]Ihan sama mitä mätät - mahaleikkaus on taasen kuitenkin edessä.[/QUOTE]

Tuskin kumminkaan.
Tuli nimittäin magneetista puhtaat paperit - ei kasvamia missään.
Kiitos kuitenkin huolenpidostasi.

:)
 
[QUOTE="vieras";24791429]Kasvissosekeittoa ja porkkanateeleipiä.
Näin!
Jäikö peruskoulu käymättä?[/QUOTE]

voi :cool: hellanlettas sentää iha hirveetä ku oli kirjotusvirhe (migreenissä )...
ei kyllä on peruskoulu käytynä ja varustettuna 2:lla ammatilla ja kohta on kolmas.
 
"mörkkis"
aamupalaksi mulla ja lapsella puuroa, miehellä leipää ja jogurttia
välipalaksi hedelmää, lapsi ja mies lisäksi leipää
lounaaksi chili con carnea
iltapalaksi kuka mitäkin, mulle riittää varmaan hedelmät ja ehkä leipä tai jogurtti
 
"..."
Aamulla, kanamunia, kylmäsavulohta, paahtoleipää, juustoja ja kuoharia.

Päivällä uunissa kokonaisena paistettu broileri ja uunikasviksia. Jalkkärinä suklaakohokas. (anopilla syömässä)

Illalla lasagnea ja punkkua.
 
Dumle harmaana
Aamupala oli ihan perus leipä ja viilis linjaa. Lounaaksi oli naudan suikalepataa ja keitettyjä perunoita kurkun ja raejuuston kanssa, välipalaks jäätelöt tänään. Päivällinen oli itsetehty jauheliha-kinkku-tonnikala pizza ja iltapalaksi mannapuuroa jos jaksaa... :)
 
*Aamulla kaurapuuroa & mustikkakeittoa
*Päivälliseksi oli kyläpaikassa lohta, munakastiketta, perunoita, kasvissosekeittoa, höyrytettyä parsakaalia ja salaattia
*Kahvi aikaan oli kyläpaikassa tarjolla: kääretorttua, pullaa, rahkapiirakkaa, jäätelökakkua ja keksejä

*iltapalaksi mies pyysi kaurapuuroa (koska hänen mielestä keitän parasta kaurapuuroa koko maailmassa :D) Ihme äijä, oisin voinu tehdä jotain hienompaa/ vaativampaakin...
 
"minä"
Aamupalalla tylsästi sämpylää, juustoa, kinkkua, maksamakkaraa,kurkkua, tomaattia, mehukeittoa, maustamatonta jogurttia.

Lounaalla sämpylää ja itse tehtyjä jauhelihapihvejä, eli kai voi hampurilaiseksikin kutsua.

Päivällisenä Karjalanpaistia, lohkoperunoita, salaatteja ja jälkkäriksi omenarönttösiä vaniljajäätelöllä.

Iltapalalla aika lailla samaa kuin aamupalalla + hedelmiä.
 

Yhteistyössä