Mitäs teillä on tänään suunnitelmissa?

kekkeri harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä suunnittelin tänään synnyttää :whistle: :heart:
Hurjasti onnea mukaan. Tämä päivä onkin hieno päivä syntyä, aurinko paistaa jne. Saatpas viettää aika mukavaa äitienpäivää viikon päästä =)
 
Onnea ja voimia koitokseen Bab Virnig :heart: :heart:

täällä niin tylsä päivä tulossa..mies tulee kohta töistä kotiin ja alkaa nukkumaan.. tyttöä pitäisi viihdyttää..
äähh.. otta ajo valmiiksi päähän koko päivä:headwall:

synnyttämään voisin lähteä minäkin, ihanmilloin vain, mulle sopisi vaikka heti ;)
 
Kökitään taas muksujen kanssa tääl neljän seinän sisällä :/

Äsken mittasin muksut, kellään ei oo just nyt kuumetta, keskimmäinen vaan on ihan rättipoikki ja nenästä vuotaa verta vähän välii :/

ja BV, onnea tulevaan ja jaksuja :flower: :hug:
 
HelloShitty
katsotaan katsotaan...eipä mitään vielä lyöty lukkoon. :D
tsemppiä sinne! :hug: toivottavasti homma etenee nopeesti ettei tarvii kauan kärvistellä. hyvä puoli on se että ehit varmaan saada kaikki mömmöt mitä haluut!! ;) :D :flower:
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä suunnittelin tänään synnyttää :whistle: :heart:
No tsemppiä sitten matkaan :)!

Me vaan ollaan, kaupassa käydään ja sit nää normi kotihommat. Illalla lähdetään tuon ukon kanssa juhlimaan meidän 3v hääpäivää, mikäli se ei nyt oo kipee. Mummi tulee lapsenvahdiks.
 
toivottavasti BVn suunnitelma toteutuu :D
ja onnea candidelle!
me lähdetään hetken päästä likan lentisharkkoihin ja käydään pikku metsäretkellä sillä aikaa kuopuksen kanssa =) ja sitten mennään iltapäiväksi mun siskon perheen kanssa ostoksille ja syömään liikekeskukseen =) kiva päivä siis tulossa, eikä saa unohtaa, illalla matsi :D
 
Taa
tsemppiä BV synnytykseen! Tulehan sitten raportoimaan :D

Tälle päivälle ei oikein ole suunnitelmia. Ulos varmaan lähetään kohta, kaupungille pyörimään. Sitten täytyy keittiö siivota ja torstaihin mennessä pitäis olla tehtynä 4 äitienpväkorttia eli niitä vois tänään alotella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Tää olisikin hyvä synttäri, puhun kokemuksen rintaäänellä :D
Onnea! :flower: Saako kysyä, paljonko pamahti mittariin?

BV:lle lykkyä pyttyyn päivän koetukselle! :)

Niin ja ne omat suunnitelmat? Lähdetään kohtapuoliin äitini ja systerini kanssa shoppaileen vanhalle äsikällemme vähän kesävetimiä. Iltapäivällä ehkä pieni mopolenkki. Muusta en tiedä.
 

Yhteistyössä