Mitäs te olette ajatelleet tehdä tänään?

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä jatkuu pojalla pyörälläajo harjoitukset ilman apurattaita, grillataan ja ollaan pihalla. Jos jaksetaan ni vaihdetaan kesärenkaat autoon ja imuroidaan se, katotaan nyt mitä huvittaa :)

"Lania"
Meillä mies nukkuu ja me lähdetään tytön kanssa (3v.) harjoittelemaan taas ilman apurattaita. Sitten tullaan ruoanlaittoon ja minun vuoroni unille. Mies ja tyttö touhuaa jotain. Sitten, kun herään voisi taas mennä ulkoilemaan eväsretken merkeissä, jonka olen tytölle luvannut. :).

Ihanaa päivää kaikille :)

Minä istun/puolimakaan sohvannurkassa tyynykasassa jotakuinkin koko päivän.
Mies, lapset ja lapsenlapset tekevät pikkuhiljaa lähtöä kirkkoon.
Pienimmät esiintyvät siellä ja sen jälkeen seurakuntatalolla, missä myös kylälounas.
Iltapaivällä grillataan karitsanpihvejä verannalla.

Ego
Tyttö menee ratsastamaan, harjoittelee pyörän ajoa ilman apupyörii....kai lähtevät kyläilee isin kanssa skootterilla...ei kai mittää erikoista tänään muuta. Mun on taas ihan pakko jotaa pientä siivottava.

Vanhempi (3,5-v) oppi ajamaan pyörällä toissapäivänä ja lupasin hänelle tänään pyörälenkin kylällä. Pikkusisko voi potkia potkupyörällä perässä ja miehen kanssa varmaan yritetään vain pysyä vauhdissa mukana. Pihaakin pitäisi vähän siistiä, sillä aikaa tyttäret varmaan haluaa jatkaa katuliiduilla taideteosten tekoa etupihan asfaltille. Meidän karannut kissa vähän huolettaa, eli varmaan kävelylenkki vielä tehdään ja yritetään kutsua. Muuten vain ollaan ja tehdään jotain hyvää ruokaa.

"vieras"
Kaappien läpikäyntiä yksitellen. Kamaa roskiin, lahjoitukseen ja myyntiin. Halutaan kaikesta ylimääräisestä roinasta eroon. Olen jo seitsemän päivää tehny tätä eikä loppu häämötä. Huh mikä urakka.

"vieras"
Tarhat ja talli pitää siivota ja kun lupasivat hyvää keliä vois tehdä tytön kanssa useamman tunnin maastolenkin, kuhan nyt varmistan et tytöllekin löytyy kulkupeli

Yhteistyössä