Mitäs te mammat itse saitte lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "pelle"
  • Ensimmäinen viesti
Alusasusetin, sukkia, suklaata, kaikkia ihania erilaisia leivontatarvikkeita(eri värisiä massoja, kiteitä,geelejä, rakeita,muotteja,vuokia), kattilan(itse toivoin), lapaset, aamutakin, keittiön maton. En muista tähän hätään mitä muuta oli
 
"vieras"
Kirjan, pari muumimukia ja muumi-seinäkalenterin, aino aalto-juomalaseja, lahjakortti vaatekauppaan, lempisuklaata, sarjakuva-albumin, torkkupeiton, teetä ja kynttilöitä, aamutossut, rahaa.

Miehen kanssa yhteiseksi saatiin miehen vanhemmilta uudet keittiötuolit ja mun vanhemmilta uuden olohuoneen maton.

Paras lahja oli kuitenkin 3-vuotiaan riemu uusista lahjoista, eka joulu kun osasi odottaa pukkia ja lahjoja ja jaksoi iloita jokaisesta paketista. Edellisinä jouluina on lähinnä leikkinyt lahjapapereilla ja -naruilla :)
 
Siskolta sain kalenterin ja näppärän vihon ensi vuodelle. Anopilta valkoisia Teeman lautasia ja kiva collegepuvun (tai siis eri merkkiset hupparin ja housut). Sain miehen veljeltä ja hänen vaimoltaan satasen lahjakortin kosmetologille (kiitoslahja siitä kun tein ruoat heidän häihinsä) ja toisen veljen perheeltä suolasaippuaa, teetä ja oljysumutepullon. Naapureilta tuli ihana lasipurkki, jossa kynttilä ja sellainen "valotalo". Yhdeltä naapurilta suklaarasia, yhdeltä gluteenittomia jauhoja, yhdeltä suppilovahveroita, marmeladia ja suklaalevy. Äidin lahja tulee vasta joulun jälkeen.

Isoin yllätys oli miehen ostama lahja. Oltiin sovittu ettei osteta mitään, mutta hän olikin ostanut sormuksen. Aivan älyttomän ihanan sellaisen. Täydellisen. Saan vaihtaa vanhan vihkisormuksen tilalle. Olkoon samalla vähän niinkuin uusi alku liitollekin :).

Blogissa kuva yhden naapurin lahjasta, sekä sormuksesta.

Mustikkametsän tarinoita: Joulu... mikä ihana tekosyy :)
:) Todella kaunis sormus <3 mullekkin kelpaisi :)
 
"Mie"
käsivoidetta, villasukat, lapaset, pitkikset, pyyheliinan,suklaakonvehtia, ison kynttilälyhdyn, missä mukana 8 kpl kynttilöitä, kahvia, 2 joululehteä.neljä jälkimmäistä miehen ja mun yhteisiä
 
"Tuulianna"
Minä sain Vain elämää- cd:t, koruja (mm. ihana setti, missä rannnekoru, korvikset ja sormus), pastakoneen, sen "liekinheittimen" jolla kuummennetaan esim. sokeria creme bruleen päällä, muumimukeja ja muuta pientä :)

Kirjaa toivon joka joulu, mutta kun en oikein tiedä, mitä kirjaa... Olen niin nirso :D Kukaan ei siis osaa ostaa minulle kirjaa kun en osais edes itsekään ostaa.
 
Muumimamma-sakset
Asemakello
Male file - kynsiviiloja
Tuikkupaketti
Senses - suihkusaippua
Hopeoitu tarjotin

Työnantajalta tuikkukippo + 5 tuikkua
Töistä asukkaalta Fazerin Wiener Nougattia ja servettejä
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mm. näitä ihanuuksia;27757239:
Minäkin sain tuon naulakon, mutta juhlavuosieditionun eli puisilla nappuloilla. Keinutuoli meiltä löytyy jo ennestään :)

Muuten sain Makian vaatteita, löv- teetä, lomamatkan lämpimään täysihoidolla, Iittalan Nappulat ja taiteilijakälyn itsetekemiä sisustusihanuuksia sekä muutamia muita lahjoja. Olin ilmeisesti ollut kovin kiltti.
 
Hehkutin jo toisessa ketjussa, mutta olen kironnut tuota meidän keskuspölynimuria niin kauan, että vanhempani olivat ilmeisesti kyllästyneet kitinään ja ostivat mulle imurin :)

Kirjoja, kosmetiikkaa sain paljon: meikkejä, hajuvesiä (escadan kaikki 3kpl), vartalonhoitojuttuja jne. Lahjakortteja sain 4kpl, tossuja parit, vaatteita tuli (sukkkia, yöpaitoja pari, treenivaatteita jne), jätskikone, kapselikeitin, puhelimeen kuoret, herkkuja vaikka millä mitalla, koruja tuli jonkun verran, ihana iso korurasia, kello, petivaatteita, torkkupeitto, sisustusjuttuja tuli aika paljon, kaveri oli tilannut sisustuslehden vuodeksi, lautapeli (Pohjanmaan tähti tais olla nimi), leffoja 3kpl, arpoja, steppilauta ja pari pienenmpää jumppajuttua, uudet hiihtosauvat..
Varmaan jotain unohtuikin :)
 
Siskolta sain kalenterin ja näppärän vihon ensi vuodelle. Anopilta valkoisia Teeman lautasia ja kiva collegepuvun (tai siis eri merkkiset hupparin ja housut). Sain miehen veljeltä ja hänen vaimoltaan satasen lahjakortin kosmetologille (kiitoslahja siitä kun tein ruoat heidän häihinsä) ja toisen veljen perheeltä suolasaippuaa, teetä ja oljysumutepullon. Naapureilta tuli ihana lasipurkki, jossa kynttilä ja sellainen "valotalo". Yhdeltä naapurilta suklaarasia, yhdeltä gluteenittomia jauhoja, yhdeltä suppilovahveroita, marmeladia ja suklaalevy. Äidin lahja tulee vasta joulun jälkeen.

Isoin yllätys oli miehen ostama lahja. Oltiin sovittu ettei osteta mitään, mutta hän olikin ostanut sormuksen. Aivan älyttomän ihanan sellaisen. Täydellisen. Saan vaihtaa vanhan vihkisormuksen tilalle. Olkoon samalla vähän niinkuin uusi alku liitollekin :).

Blogissa kuva yhden naapurin lahjasta, sekä sormuksesta.

Mustikkametsän tarinoita: Joulu... mikä ihana tekosyy :)
Aivan ihana sormus!!!!!!

Mä sain lahjaksi pipon(ainoa mitä toivoin), lapaset, kaulaliinan ja sauvasekoittimen. Kaikki tarpeellisia kun entiset pipot ja hanskat hävinneet ja sauvasekoitin meni rikki.
Anopilta ja appiukolta tulee vielä jotain lahjoja.
 
lucifer
villasukat, piparimuotin, jääkaappimagneetin, näytepulloja shampoota ja suohkugeeliä, kaulakorun mieheltäni, suolakivilampun, muumimamma sakset, suklaata.

ja ainut mitä toivoin oli villasukat.
 

Yhteistyössä