Uuden patjan ja petarin, kolme mekkoa, korun, pienen spesiaalisuklaarasian, pari Madmen-tuotantokautta ja Master Course to Sushi -oppaan.
Anteeksi jo etukäteen, mutta mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä ajattelutapaa. Tänä(kin) vuonna lahjoin monia ystäviä ja tietysti lähimpiä sukulaisia jne. Moni ystävä oli tosi nolona kun heillä ei ollut mulle mitään. Samoin isoäitini nolona totesi, että minä aina lahjon muita, mutta muut ei minua. Veljeni ei ole ostanut vuosiin mitään, mutta oli niin kiitollinen saamastaan lahjasta. Ostan joka vuosi ja ihan ajatuksella.Itsehän panosti joululahjoihin tänä vuonna, mietin mitä kukakin haluaisi. pentikkiä, koruja, kellon ja muutama muu juttukin. itse sain sukat ja suklaata. Ensi jouluna en pahemmin lahjoja ostele.
Onpas kaunis sormus, kelpaisi mullekinSiskolta sain kalenterin ja näppärän vihon ensi vuodelle. Anopilta valkoisia Teeman lautasia ja kiva collegepuvun (tai siis eri merkkiset hupparin ja housut). Sain miehen veljeltä ja hänen vaimoltaan satasen lahjakortin kosmetologille (kiitoslahja siitä kun tein ruoat heidän häihinsä) ja toisen veljen perheeltä suolasaippuaa, teetä ja oljysumutepullon. Naapureilta tuli ihana lasipurkki, jossa kynttilä ja sellainen "valotalo". Yhdeltä naapurilta suklaarasia, yhdeltä gluteenittomia jauhoja, yhdeltä suppilovahveroita, marmeladia ja suklaalevy. Äidin lahja tulee vasta joulun jälkeen.
Isoin yllätys oli miehen ostama lahja. Oltiin sovittu ettei osteta mitään, mutta hän olikin ostanut sormuksen. Aivan älyttomän ihanan sellaisen. Täydellisen. Saan vaihtaa vanhan vihkisormuksen tilalle. Olkoon samalla vähän niinkuin uusi alku liitollekin .
Blogissa kuva yhden naapurin lahjasta, sekä sormuksesta.
Mustikkametsän tarinoita: Joulu... mikä ihana tekosyy
...ja olisit tarvinnut vain ja ainoastaan potkun persuksellesi.Sain upean käsilaukun, matkalahjakortin ja kirjoja ja suklaata.
Odotin yhtä kulttuurilehteä (halvempi kuin kirja).
Ai joo ja työkaverilta Pentikin sydänkranssin ja oppilailta punaviiniä ja punssiglögiä.- Pari kirjaa ( tai siis 3 joista 2 samaa)
- Torkkuviltin, mutta se pitää jakaa kissojen kanssa
- Sukkia
- Jotain ihme pöytäliinoja ja -rättejä mun vanhemmilta
- Suklaata (osassa kookosta ja marsipaania, yök, osa oli hyviä)
- Rahaa
- Mähkän anopilta ja johan toinen kissa jo raiskas sen