mitäs TE ITSE toivotte joululahjaksi ?

"minnipinni"
Haluisin lahjakortin johonkin hemmotteluun esim. hotstoneen ja sitten kävis myös joku todella kaunis koru, kihlasormuskin ois tosi jees :D Mut en taida saada noista mitään. Voi olla, että saan mulle tehdyn biisin tai sitten en..

"vieras"
Hajuveden. Ja saankin sen kun ostan itse. Laitan sen vielä pakettiin ja jouluna sitten avaan sen. Minusta on kiva saada paketteja. Ja koska mies ei niiden päälle tajua (paitsi lasten), niin ostan sitten itse.

"JJJ"
Uuden imurin! ...ja tänään laitoin uuden Dysonin tilaukseen (kylkeen taisi tulla höyrymoppikin....), enkä millään malttaisi odottaa, varsinkaan kun mies uhkasi paketoivansa sen niin että joudun odottamaan jouluaattoon! Argh! :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";27709681]Hajuveden. Ja saankin sen kun ostan itse. Laitan sen vielä pakettiin ja jouluna sitten avaan sen. Minusta on kiva saada paketteja. Ja koska mies ei niiden päälle tajua (paitsi lasten), niin ostan sitten itse.[/QUOTE]

Just näin kannattaakin tehdä, saa takuuvarmasti juuri sitä mitä itse haluaa :)

Järkkäriä. Ei kyllä ole tulemassa :( jaja paistinpannun, bilemekon laivalle ja rahaa :D
Järkkäriä olisin itsekin toivonnut. Mies lupas ostaa sen sitten synttärilahjaksi, kun joulurahat menee lasten jouluun, jouluna en saa varman mitään sen kummempaa kuin ehkä suklaata ja kukkia. Tosin omat synttärit tulee kolmen viikon päästä joulusta, joten ei tarvii kauaa odotella. :)

Yhteistyössä