Juuu juuu jee seuraa mulle kippis!Voisin itsekin ottaa yhden siiderin tai oluen.. Kippis
Juuu juuu jee seuraa mulle kippis!Voisin itsekin ottaa yhden siiderin tai oluen.. Kippis
No mikset laita
No ehkä parempi ettet laita, nälkäEn mie kerenny ku oli, niin nälkä, syön nyt kanawrappia, en laita kuvaa
Paniini ensin, sitten wrappi ja vieläkö hampurilainen tai pitsa kolmanneksiEn mie kerenny ku oli, niin nälkä, syön nyt kanawrappia, en laita kuvaa
Ai sidukka? Minkä makuisesta tykkäät? Itse pidän ihan perus päärynä lightista.No ni ni, täz lähtee vielä yks
Et pääse eroon meistäMistä noi kaks tyrkkyä taas löysi palstalle.
Päärynää menee nyt, liian makeasta en tykkää, tää on crowmooria on aika hyväääAi sidukka? Minkä makuisesta tykkäät? Itse pidän ihan perus päärynä lightista.
Meni kyllä monta vuotta etten juonut siidereitä koska ne olivat minusta niin makeita.
Sulla on bileetPäärynää menee nyt, liian makeasta en tykkää, tää on crowmooria on aika hyväää
Lisputti on meressäLipsutti on mun rakas <3
Joo jeee biletän yksinSulla on bileet
Hyvä, välillä kannattaakin rentoutua
Hitto se karkas käsistä just ku pääsin vauhtiin !Lisputti on meressä
Valitettavasti. Mukavapi paikka tämä oli kun ette olleet täällä.Et pääse eroon meistä
Haha ei mua kiinnostaValitettavasti. Mukavapi paikka tämä oli kun ette olleet täällä.
Paniini ensin, sitten wrappi ja vieläkö hampurilainen tai pitsa kolmanneksi
Suursyömäri
Juu, Pyörit siellä kalsareissa. Ukon ja lapset laitoit nukkumaan ensinJoo jeee biletän yksin
Lipsutti lipsahti käsistä kuin liukas saippua..Hitto se karkas käsistä just ku pääsin vauhtiin !
En ihan kalsareissaJuu, Pyörit siellä kalsareissa. Ukon ja lapset laitoit nukkumaan ensin
Hyvää yötä kaikki mussukatHyvää yötä!
Ei mua ainakaan vielä nukuta.Elkää nyt kaikki nukkuko