Mitäs tämä nyt on?! :O

  • Viestiketjun aloittaja ihanihmeissään
  • Ensimmäinen viesti
ihanihmeissään
Edelliset menkat loppu 30.toukokuuta..
suht säännöllinen kierto, mut ovulaatiosta ei hajuakaan kun en oo lasta yrittämässä..

Oltiin kuitenki miehen kans niissä hommissa tuossa viikko sitten, ja sen jälkeen on tullu viikon aikana 2 kert parin päivän välein ihan silmällä hennosti havaittavaa tuhrua pikkuhousun suojaan..pyyhittäessä ei mitään. Pieni sipaisu vain suojassa.

Mulla ei oo ikinä ollu mitään tiputteluvuotoja,vaikka kerta se olis ensimmäinenki mutta ihmetyttää syvästi että mitäst tää nyt on..

Pelottaakin,että oisko maholliseen raskauteen liittyvää?! :O

koska uskallan ostaa testin ja testailla?

neuvokaa nyt avutonta..
 
huohhh
24. toukokuuta ne alkoi viime kerralla :) tottakai siis mahollisuus raskauteen on kun ilman ehkäsyä hästää, mutta kauhia paniikki iski nuista vuodoista kun joskus kuullu jostain että jollain oli ollu samaa ja oli sitte raskaana.. ja me ei edes tämän miehen kanssa seurustella.. vaan vasta tapaillaan..voi luoja!
 
Tuskin raskaus
Noin pian yhdynnän jälkeen... en usko, että tiputtelu mistään raskaudesta on merkki. Tuli minullekin ensimmäiset 'tiputtelut' yllätyksenä, kun ei ollut aiemmin niin tapahtunut, mutta en silti raskaana ollut. Yhdynnän jälkeen tuollainen on täysin normaalia.
 
joo-o
Mulla tuli just tolleen ns. kiinnittymisvuotoa.
Mun laskujen mukaan te ootte puuhailleet tosi lähellä ovulaatiota. Mut en tajuu, et miks ilman ehkäisyä jos raskaus/vauva ei ole toivottu? :O
 

Yhteistyössä