Mitäs sanotte, tulisko tästä joulukortti? nyt toinen "vedos" mukana

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Mun mielestä toi tausta näyttää liian tummalta joulukorttiin. Tyttö kyllä on tosi söpö =)

Mun mielesta just toi kontrasti tumma tausta ja sopo vaalea tytto nayttaa hyvalta...
No, kumpaan nyt sit kallistuis, ite tykkään tosta tummastakin, mutta ois kiva jos sais tohon kuvaan jotain "kimallusta" lumisadetta tai muuta semmosta.
Mulla ei taida vaan olla sellasta millä siihen lisäisin jotain sen tapasta. On vaan photofiltre ja paint.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Mun mielestä toi tausta näyttää liian tummalta joulukorttiin. Tyttö kyllä on tosi söpö =)

Mun mielesta just toi kontrasti tumma tausta ja sopo vaalea tytto nayttaa hyvalta...
No joo, siinä mielessä kyllä... Ainakin sitten tuon tumman taustan päällä vois olla kirkkaalla värillä teksti "hyvää joulua"(tai muuta sellaista)... Tai sitten tuo tytön kuva isommaksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Mun mielestä toi tausta näyttää liian tummalta joulukorttiin. Tyttö kyllä on tosi söpö =)

Mun mielesta just toi kontrasti tumma tausta ja sopo vaalea tytto nayttaa hyvalta...
No joo, siinä mielessä kyllä... Ainakin sitten tuon tumman taustan päällä vois olla kirkkaalla värillä teksti "hyvää joulua"(tai muuta sellaista)... Tai sitten tuo tytön kuva isommaksi..
Tehtiin siitä eka isompi, siis tytöstä ja se näytti "luonnottomalta" puiden kokoon verrattuna, vaikka eihän tuo nyt kovin luonnollinen ole muutenkaan... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Mä tykkään ekasta versiosta :ashamed: Tää uusi on vähän liian...vihertävä? mun makuun.
Mutta hieno on joka tapauksessa :flower:
Ok, jatkan varmaan muutenkin viel kokeiluja. :D

Ja nyt ne kaikki tutut ja sukulaiset kun ei halua tällästä lapsikuvakorttia voi ilmoittautua yv.nä. niin saavat vaikka tiimarikortit sitten ;) :xmas:


 

Yhteistyössä