Mitäs ostat tämän päivän lapsilisillä?

  • Viestiketjun aloittaja yhden äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa,kaupoilla pitää käydä. Jos siellä vielä jotain on. Onneks pakkasessa on leipää ja lihatuotteita :) Maitoa, ja jogurttia/viiliä pitää ainakin ostaa ja lapsille jotain kivaa :)
Ei täälä eilenillalla näkyny kaupassa mitenkään vajausta. Kaikkea oli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ai tänäänkös se tuleekin, mä olin ihan siinä uskossa että maanantaina. No mikäs siinä :)


Lapsilisän maksupäivä on kunkin kalenterikuukauden 26. päivä.

Jos tarkoitettu maksupäivä on pyhäpäivä, joulu- tai juhannusaatto, arkilauantai taikka pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä, on maksupäivä kuitenkin sanottuja päiviä välittömästi edeltävä Suomessa sijaitsevien rahalaitosten aukiolopäivä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ai tänäänkös se tuleekin, mä olin ihan siinä uskossa että maanantaina. No mikäs siinä :)


Lapsilisän maksupäivä on kunkin kalenterikuukauden 26. päivä.

Jos tarkoitettu maksupäivä on pyhäpäivä, joulu- tai juhannusaatto, arkilauantai taikka pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä, on maksupäivä kuitenkin sanottuja päiviä välittömästi edeltävä Suomessa sijaitsevien rahalaitosten aukiolopäivä.
Juu tämän tiesinkin mutten ollu kattonu et se on maanantai. Aivot on edelleen narikassa sattuneesta syystä :D
 
muutama lasku ja lupasin tytölle että käydään ostamassa uusi lelu kunhan kaupungille seuraavan kerran mennään =)

vaippoja,korviketta,

KAIKKEA MITÄ TARVII oli se raha lapsilisä tai vaikka äippäraha niin ei mitään väliä meillä.
 

Yhteistyössä