miten onnistui uimahallimatka? (inhoan käydä lasten kanssa yksin missään, en osaa sanoa miksi, mua ei kai tehty 2 lapsen äidiksi, en oikein jaksa kuunnella sitä "katso" ym. joka aina yltyy jos mennään jonnnekin ja jos toista katsoo pitää toistakin... eijaksa)Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:Kävin lasten kanssa yksin uimahallissa ekaa kertaa niin että molemmat (2v ja vaja 5v.) olivat kummatkin mukana, sitten syötiin lounas uimahallin kahviossa, käytiin kaupassa ja tultiin kotiin, kuopus nukahti rattaisiin kuten oli tarkotuskin. Katsoin esikoisen kanssa Peppiä digiboxilta, tein iltaruuan, ulkoiltiin, syötiin ja sitten olin lasten kanssa illan ja laitoin nukumaan miehen avustuksella.
Mikäs toi sammakot ja kurki juttu olikaan? Kuulostaa tutulta..Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Töissä olin, kaupassa kävin, tein ruokaa, kylvetin lapset, leikin lasten kanssa sammakkoja ja kurkea , pyykkiä pesin. Ja palstaillut tietty
Talonkin ostit..Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Siivonnut, pessyt pyykkiä, ostanut talon, ostanut vaatteita kummipojan rippijuhliin jne