mitäs olette tehneet tänään?

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hoidin aamurutiinit, pesut, pukemiset, rasvaukset kaikille lapsille 6-9. Lähdettiin kylään, jossa useita tunteja. Sitten letun paistoon, ja kylvetys ja rasvaukset kaikille lapsille. Sitten tein kotitöitä kunnes iltapala-aika. Lapset nukkumaan ja minä laiskottelen netissä.

tissipapu
Herätys, aamiainen, leikkimistä, vaunuilla kirppikselle, lounasta, leipomista, päiväunet/kauppaan, päivällistä, ulkoilua (räntäsateessa), välipalaa, laulamista, leikkimistä, iltapuurot, iltapesut, tutista luopumisen tuskaa, nyt hiljaista.

Pesin koirat (2). Iso urakka kun kastelee, saippuoi, huuhtelee, kuivaa ja vielä kuivailee vähän hiustenkuivaimella ja kahteen kertaan tää kaikki. Lopuksi tietty pesuhuoneen lattian pesu ja sen jumalattoman karvamäärän keräily sieltä... huh. Jep. Niin, lasten kans oltiin ulkona, tein ruokaa, imuroin, lämmitin kahta uunia. Huiskepäivä siis.

halipupu
Kävin lasten kanssa yksin uimahallissa ekaa kertaa niin että molemmat (2v ja vaja 5v.) olivat kummatkin mukana, sitten syötiin lounas uimahallin kahviossa, käytiin kaupassa ja tultiin kotiin, kuopus nukahti rattaisiin kuten oli tarkotuskin. Katsoin esikoisen kanssa Peppiä digiboxilta, tein iltaruuan, ulkoiltiin, syötiin ja sitten olin lasten kanssa illan ja laitoin nukumaan miehen avustuksella.

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Kävin lasten kanssa yksin uimahallissa ekaa kertaa niin että molemmat (2v ja vaja 5v.) olivat kummatkin mukana, sitten syötiin lounas uimahallin kahviossa, käytiin kaupassa ja tultiin kotiin, kuopus nukahti rattaisiin kuten oli tarkotuskin. Katsoin esikoisen kanssa Peppiä digiboxilta, tein iltaruuan, ulkoiltiin, syötiin ja sitten olin lasten kanssa illan ja laitoin nukumaan miehen avustuksella.
miten onnistui uimahallimatka? (inhoan käydä lasten kanssa yksin missään, en osaa sanoa miksi, mua ei kai tehty 2 lapsen äidiksi, en oikein jaksa kuunnella sitä "katso" ym. joka aina yltyy jos mennään jonnnekin ja jos toista katsoo pitää toistakin... eijaksa)

Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Töissä olin, kaupassa kävin, tein ruokaa, kylvetin lapset, leikin lasten kanssa sammakkoja ja kurkea :D, pyykkiä pesin. Ja palstaillut tietty :D
Mikäs toi sammakot ja kurki juttu olikaan? Kuulostaa tutulta..

millipilli
Aamulla oltiin poitsun kerholla kun oli perhepäivä. Sen jälkeen käytiin mummulassa ja sitten tultiin kotiin laittaan ruoka ja ootteleen lasten isää kun poitsu lähti sinne pitkää viikonloppua viettämään

Yhteistyössä