Mitäs muut? :-)

Mistään kateudesta tuskin on kyse.
Uskon, että kyse on siitä, että jotkut eivät jaksa koko ajan kuunnella häneltä samaa juttua, mikä on ihan toiselta radalta, kun muiden. Ja jututhan ovat tavallaan samonja jutut vuodesta toiseen. Tosin en itse ole lukenut kaikkia vuosia, mutta toiset ovat,
AIna kun Milannan viesti saapuu tänne, luen sen ensimmäisenjä ja odotan joitain muutakin jo, vaikka Filosofiaa :rolleyes: Iiik !- mutta taas sitä saman kertausta! Mutta sehän on Turvallista! ja siksi mukavaa luettavaa, kuin akuankka aikoinaan.
Jeesuskin sanoo: "Pysykää aina lapsina". Milanna pystyy siihen: olemaan lapsi, ja tekee sen siten meillekin mahdolliseksi. Milannan kanssa saamme olla kaikki lapsia ja leikkiä samoja leikkeja. Suuri kiitos hänelle siitä !(y)

Viimeksi muokattu:
vierailija
Mistään kateudesta tuskin on kyse.
Uskon, että kyse on siitä, että jotkut eivät jaksa koko ajan kuunnella häneltä samaa juttua, mikä on ihan toiselta radalta, kun muiden. Ja jututhan ovat tavallaan samonja jutut vuodesta toiseen. Tosin en itse ole lukenut kaikkia vuosia, mutta toiset ovat,
AIna kun Milannan viesti saapuu tänne, luen sen ensimmäisenjä ja odotan joitain muutakin jo, vaikka Filosofiaa :rolleyes: Iiik !- mutta taas sitä saman kertausta! Mutta sehän on Turvallista! ja siksi mukavaa luettavaa, kuin akuankka aikoinaan.
Jeesuskin sanoo: "Pysykää aina lapsina". Milanna pystyy siihen: olemaan lapsi, ja tekee sen siten meillekin mahdolliseksi. Milannan kanssa saamme olla kaikki lapsia ja leikkiä samoja leikkeja. Suuri kiitos hänelle siitä !(y)
Ihminen, joka on työssään tottunut ratkomaan asiota itsenäisesti ja luottamaan tosiasioihin ja hakemaan oikeat ratkaisut perustaa mielipiteensä kuulopuheisiin.

Mitä minä taas luin :LOL:!
Voi hyvänen aika sentään, menkää ihmiset ulos, hyvä sää! Parempaa tekemistä kun on tässä elämässä.
Itse sentään jo kerennyt tehdä paljon paperihommia, pakkauksia, kävin kaupassa, olin elokuvassa ja nyt illalla syömään hyvään paikkaan.
Miten teidän koko elämä voi mennä vain tässä ja haukumisessa. En tajua, enkä halua edes tajuta.

vierailija
Voi hyvänen aika sentään, menkää ihmiset ulos, hyvä sää! Parempaa tekemistä kun on tässä elämässä.
Itse sentään jo kerennyt tehdä paljon paperihommia, pakkauksia, kävin kaupassa, olin elokuvassa ja nyt illalla syömään hyvään paikkaan.
Miten teidän koko elämä voi mennä vain tässä ja haukumisessa. En tajua, enkä halua edes tajuta.
Emminä oo haukkunu sua koskaan.
Mun ulukohommat on tehty.

Emminä oo haukkunu sua koskaan.
Mun ulukohommat on tehty.
En puhu sinusta, enkä kaikista :). Täällä vain monet innostuivat laskea mun älykkyyden, ihmettelen kuinka palstan perusteella se on edes mahdollista, hmmm... ehkä tosissaankin olen niin tyhmä etten tajua että se onkin mahdollista. Mitäs mä sitten tähän vastan, että onneksi olenkin sitten tyhmä :D (perusteluja en edes vitsi kertoa)

vierailija
Oletko ehtinyt ollenkaan hoitaa lapsiasi?

vierailija
Tyhmyydestä en tiedä mutta sivistymättömyys ja yleissivistyksen puute jotenkin näyttäytyvät Milannan kirjoituksista. Koulut on käymättä ja kirjat lukematta eikä maailmasta ja sen ilmiöistä näytä kiinnostavan muutenkaan juuri muu kuin tiettyjen merkkien liikkeet.

Yhteistyössä