Mitäs muut tykänneet hoplopista?

Oltiin kaverin + meidän esikoisten kanssa siellä tänään (lapset vähä vajaa ja vähän yli 4v) ja kyllä oli kivaa meillä äideilläkin... Osa vanhemmista katso vaan pitkään kun me lasten kanssa siellä ravattiin ja touhuttiin se pari tuntia. Haluaako muut vanhemmat vain viedä lapset sinne touhuu ja ite istua kahvikupin ääressä? =)
 
kyllä mä istun sen kahvikupin ääressä. muksuilla jo sellainen vauhti päällä siellä, että saisin laskea ja kiivetä yksin.
ensi viikon keskiviikkona mennään katsastamaan uusi flamingoon avattu hoplpo ja otetaan mun kummipoikakin mukaan :D
 
vieras
Riippuu vähän minkä ikäiset lapset. Me oltiin 3 ja vähän alle 2-v kanssa ja lasten mukana mentiin siellä joka paikkaan. Ei uskallettu päästää noin pieniä sinne yksin.
 
no me käytiin tuos keravan uudes hoplopis. ehkä mä oon niin höperö et haluun itekin touhuta siel ja viel ku en kahviakaan juo =) tosin vanhempia nää muut vanhemmat siel oliki... 35+ melkein kaikki kun itse "vasta" 25 :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu vähän minkä ikäiset lapset. Me oltiin 3 ja vähän alle 2-v kanssa ja lasten mukana mentiin siellä joka paikkaan. Ei uskallettu päästää noin pieniä sinne yksin.

siis meil oli 07/04 ja 11/04 lapset mukana et olis kyl yksinkin menneet =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ohi aiheen, mutta ap katsoin profiilisiasi, ja mietin, että mitä nuo poikanne sairaudet käytännössä ovat, mikä on ennuste?

sydänvikoihin todennäköisesti jossain vaiheessa kumpaankin tulee pallolaajennusleikkaus, mutta tietoa ei ole milloin ja toivottavasti vointi ei huonoksi mene =)
 

Yhteistyössä