mitäs mieltä tästä uudesta biisistä...

No eihän tuo biisinä mikään kauhean häävi ole,perus balladi,tulee aika paljon tuosta rakenteesta mieleen sleeping sun samalta bändiltä. Varmaan levyltä tulee hypättyä aika usein yli,tuohon kyllästyy aika helposti. Mutta ihan kaunis biisi kuitenkin. Ja laulaja on hyvä!
 
Ihan kaunis, mutta jotenkin vähän uuvahtanut?! Uudella laulajalla kiva ääni...
Muuten huomasin tossa you tuben sivulla sen jonkun espanjalaisen fanin kommentin :"Damas y caballeros, Nightwish ha muerto" Eli " Hyvät naiset ja herrat, Nightwish on kuollut" Eli joku muukin ajattelee samaa kuin minä! Tarjan lähtö...ei sama Nightwish! :(
 
Mä taas uskon vahvasti että Nightwish tulee menstymään uuden laulajan myötä paremmin kuin koskaan. Nightwish on mulle hyvinkin tuttu bändi vuosien ajalta ja ei tullut yllätyksenä Tarjan erotus. Mut katsotaan miten käy,levy ilmestyy syyskuussa....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:49 Äityli kirjoitti:
Tää tykkäs. Ihana biisi ja upee ääni laulajalla!! Tarja Turusella kans kaunis ääni, mutta liian ooppera.
Samaa mieltä..enemmän mun makuun tää ku entinen Nightwish! Tarjalla kyl on mahtava ääni mut munkin makuun liian "ooppera"!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:27 Daria83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:49 Äityli kirjoitti:
Tää tykkäs. Ihana biisi ja upee ääni laulajalla!! Tarja Turusella kans kaunis ääni, mutta liian ooppera.
Samaa mieltä..enemmän mun makuun tää ku entinen Nightwish! Tarjalla kyl on mahtava ääni mut munkin makuun liian "ooppera"!
Samaa mieltä minäkin. Jotenkin kiva et on noin "hento" ääni kun kuitenkin bändi on sit semmoinen hevibändi, kiva kontrasti. =)
 

Yhteistyössä