Mitäs mieltä täällä ollaan BB Andreaksesta

  • Viestiketjun aloittaja bb fani
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:
En tykkää. On päästellyt suustaan sellaisia letkautuksia. mm. "harri kääntyisi haudassaan kun näkisi cherylin hiukset" "tyttövauva palautetaan" ja sitten anniina halus tietää mitä harrille kuuluu joten ade vei nikon kanssa hänet varastohuoneeseen ja näytti roskikseen ja tyyliin sanoi "että harri on tuolla"

Oksettava äijä :x :x :x
Wooot!? Tyttövauva palautetaan?

No, lisätään tuohon vielä se, että nimittelee naisia limav***iksi. Eipä siis ihme etten todellakaan pidä kyseisestä henkilöstä.
 
v
Ei, en tykkää. Jotenkin niin menny yli nuo sen touhut. Et se on niin kaikkien kaveri, mut seläntakana puhuu paskaa. Mä voisin kuvitella, jos itse olisin tuolla. Se olis mulle ystävällinen ja mä luottaisin siihen. Sitten saisin myöhemmin katsoa tv:stä, että paskaahan se musta puhui koko ajan.
 
vieras
Eilisilta oli hyvä esimerkki siitä et se mies on kiero kun korkkiruuvi kun Marianna sano et adesta on nähny semmosia puolia mitä talossa ei nähnyt ja et haluis sen talosta ulos kun on aivan toisenlainen kun mitä antaa muiden ymmärtää.
 
Toi
Toi seläntakana puhuminen on karmeeta, lisäks se oikein yllyttää muitakin sanoon jotain kamalaa toisistaan. Se nauttii kun on epäsopua ja kyräilyä, niin se voi sitten ite liidellä kaiken yläpuolella ja olla parempi ihminen.
 
eihh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eilisilta oli hyvä esimerkki siitä et se mies on kiero kun korkkiruuvi kun Marianna sano et adesta on nähny semmosia puolia mitä talossa ei nähnyt ja et haluis sen talosta ulos kun on aivan toisenlainen kun mitä antaa muiden ymmärtää.
jep :x
 
vieras
Minusta A on tyypillinen ruotsalainen mies, paitsi biseksuaalisuutensa osalta. Keskusteleva, tunteellinen ja korostuneesti ihmisten asioista kiinnostunut (juoruilu ja utelu). Myös rauhallinen ja osaanottava. Suomalaiset ovat korostuneen maskuliinisia noin keskimäärin.
 

Yhteistyössä