Mitäs mieltä pojannimestä Marcel?

  • Viestiketjun aloittaja Massi
  • Ensimmäinen viesti
Massi
Sukunimi on espanjalais-italialainen. Muita vaihtoehtoja, joita ollaan mietitty, on Carlo, Jarno, Lorenzo, Umberto ja Leonardo - mitä mieltä? Mä tykkään tuosta Marcelista eniten, siksi yritän sitä miehelle "myydä". :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiini:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Kiva nimi! Mun miehen veljellä on samantyyppinen nimi...mahetaanko kirjoittaa Marcial tai jotain... :whistle:
Etkö tiedä miten miehesi veljen nimi kirjoitetaan??
No en satu tietämään, kun en ole ikinä kyseistä henkilöä tavannut ja olen vain kuullut nimen lausuttavan. En siis ole miestäni pyytänyt kirjoittamaan nimeä paperille, kun siihen ei ole tarvetta ollut.
 
evetsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä antaisin Jarnon. Mutta mä olen Frendit-fani, ja mulle tulee heti mieleen Rossin Marcel-apina... *heh, olenkin outo!*
Aattelin kirjottaa ihan samoin! =D Apinan kuva ilmesty heti päähän ku nimen luin... Ja Jarno tosiaan noista vaihtoehdoista paras.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta mä olen Frendit-fani, ja mulle tulee heti mieleen Rossin Marcel-apina... *heh, olenkin outo!*

Tuli ihan sama mieleen.

Vaatii jotenkin sen, että toinen vanhemmista on maasta, jossa Marcel on yleinen nimi. Tai sit jotain muuta kuin perinteisen sukunimen "Marcel Nieminen" :/
 
Greippi
Aika jännä juttu. Meni vuosikausia, että en tätä nimeä kuullut missään, mutta ihan äskettäin yksi tuttu meinasi juuri nimetä lapsensa Marceliksi. Päätyi sitten lopulta muuhun nimeen. Ja pojan toinen nimi on Umberto.
 

Yhteistyössä