Kiva kun muistutit,mulla on iltakahville pakastepulliaAlkuperäinen kirjoittaja clotta:Broileripastaa. Niin ja sit leivoin äsken pullia Jospa niitä sit vaikka kahvin kanssa...
Syödäänpäs teillä raskaasti. Meillä on aina riittänyt yksi lämmin ruoka niin aikuisille kuin lapsillekin jos ykkösruoka on kovin tuhtia (kuten muussi+lohi).Alkuperäinen kirjoittaja vitminen:Päivällä syötiin uunilohta ja peuna-bataattimuusia,illemmalla linssikeittoa ja sämpylöitä. Jälkkäriksi herukkakiisseliä
Niin syödään.Ja silti lapset on kuin kuivan kesän oravia..Tosin tuo linssikeitto on aika köykästä tavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Syödäänpäs teillä raskaasti. Meillä on aina riittänyt yksi lämmin ruoka niin aikuisille kuin lapsillekin jos ykkösruoka on kovin tuhtia (kuten muussi+lohi).Alkuperäinen kirjoittaja vitminen:Päivällä syötiin uunilohta ja peuna-bataattimuusia,illemmalla linssikeittoa ja sämpylöitä. Jälkkäriksi herukkakiisseliä
Miksi ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:"me" syötiin jo. eli mies ja lapset. mulla toka päivä meneillään ruisleipä ja mansikkakeitto-linjalla. kuinkahan pitkään ihminen pärjää niillä..?
On köykästä, varsinkin sämpylöiden kanssaAlkuperäinen kirjoittaja vitminen:Niin syödään.Ja silti lapset on kuin kuivan kesän oravia..Tosin tuo linssikeitto on aika köykästä tavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Syödäänpäs teillä raskaasti. Meillä on aina riittänyt yksi lämmin ruoka niin aikuisille kuin lapsillekin jos ykkösruoka on kovin tuhtia (kuten muussi+lohi).Alkuperäinen kirjoittaja vitminen:Päivällä syötiin uunilohta ja peuna-bataattimuusia,illemmalla linssikeittoa ja sämpylöitä. Jälkkäriksi herukkakiisseliä
mikään muu ei mee alas/pysy alhaalla. :|Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Miksi ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:"me" syötiin jo. eli mies ja lapset. mulla toka päivä meneillään ruisleipä ja mansikkakeitto-linjalla. kuinkahan pitkään ihminen pärjää niillä..?