Mitäs kuuluu SINULLE? oletko millä mielin?

Hyvällä mielin olen :) Paino laskussa taas ja naamakin alkaa parantumaan eikä kutita jalatkaan juurikaan :) Kuuntelen Nellyn Just dream kappaletta :heart:
Ihana päivä tulossa :)
Vähän huoli painaa mutta toivotaan kaiken olevan hyvin.
 
"vieras"
liian aikainen herääminen...
tirautin itkut you tubessa George Winston:n The carol of the bells:n äärellä, kyllä helpotti
myös samaisen Georgen Autumn sopii tähän mielentilaan
ehkä iltapäivällä jaksan kuunnella myös Winter into Spring:n Georgelta
 
Tosi hyvillä mielin. Keitin kahvit valmiiksi ja kohta herää synttärisankarimies :heart: Synttärilahjan toimitus venähti ja sen saa noutaa vasta ensi viikolla, mutta tiedän, että on tosi iloinen lahjastaan. On jo pitkään kuolannut fillaria ja nyt pääsee sitten polkemaan.
 
"hippu"
Masentaa ja väsyttää, välillä itkettääkin. Meillä on tulossa talokaupan purku, äitee sanoi mulle eilen jotain jota en voi antaa anteeksi, kaks nuorinta on kipeenä enkä oo juuri nukkunu ja lisäksi tiuskin yöllä miehelle kun se oli kiukkuinen kun ei saanut nukuttua pojan itkun takia.
 
"jojo"
Muksu on kipeä, ja tuli nukuttua huonosti. lapsi ei kylläkään herännyt kertaakaan yöllä, mutta en osannut olla tarkistelematta tilannetta tuon tuostakin. Nuorempi tulokas potkii vatsassa ja olisi ihanaa saada hetki omaa aikaa, että pääsisi ottamaan vähän kontaktia hänen kanssaan. Esikoista odottaessa mulla oli aikaa maata sohvalla ja keskittyä häneen, nyt poden huonoa omatuntoa siitä, etten ole ehtinyt tutustua uuteen tulokkaaseen kunnolla. Pääosin on hyvä olo, miehen kanssa saatiin puhuttua iso, lihava riita pois mielestä, se ehtikin olla melkoinen mörkö kaapissa, ennen kuin se saatiin heitettyä ovesta ulos.

Entä sinä ap, mitä sinulle kuuluu?
 
Varasin itselleni kortisonipiikki ajan huomiseksi nivelpussin tulehduksen hoidoksi kun pillerit ei tehoa ja nyt sitten jännittelen ja mietin et meenkö piikille kun mun äiti sanoi että se sattuu kovasti : /.
Muuten ihan jees aamu, kahvia ja leipää tässä vetelen nassuun ja poika syö omenaa vieressä.
 
Ihan hyvä aamu.Kerrankin voi olla vaan kotona eikä tarvi lähtee säntäilee minnekään.
Aamupalaa ja hiusten värjäystä...Ja sit pitäs kai lähteä pojan kanssa ulos vaikka tuolla on ihan p***a ilma : /
 

Yhteistyössä