mitäpä teillä ohjelmassa tänään?

Pusse
Moneen päivään ei oo napannut siivota yhtään kun on ollut niin kuuma, mutta tänään pitäis vähän edes yrittää... Leikkimökin maalaukseen pitäis tehdä velä viimeinen silaus, paitsi jos nyt sitten kuitenkin tulee se hirmumyrsky =)
 
morsein 2010
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja morsein 2010:
Häihin koe-kampaus ja -meikki. Sitten mekon sovitukseen!:)
onnee sullekin!!! minkälaisen puvun olet valinnut?
Kiitos!:)
Valitsin yksikertaisen valkoisen mekon jossa ohuet naru-olkaimet. Miehustasta tykö-istuva (korsetti alle), helma hieman polven alapuolelle ja tylli tuomassa muhkeutta helmaan (tylli on myös hieman pidempi kuin helma joten näkyy kivasti sieltä alta). Kun kävin sovittamassa mekkoa, ennen kuin olin saanut sen edes kunnolla päälleni, niin tiesin että se on "juuri se oikea" :) Juuri mitä olin etsinyt.
Kävi vielä hyvä tuuri kun mekko ei ole varsinaisesti häämekko vaan juhlamekko nimellä myytiin Friiarissa niin oli huomattavasti huokeampi hinta kuin "oikeilla" häämekoilla.
 
Huamenta! Eipä ole erityistä ohjelmaa, varmaan taloyhtiön pihassa leikitään, kenties lähdetään kauemmaksi. Jos muksut innostuvat ajatuksesta, niin kävellään lähimpään metsään kuikuilemaan olisiko jo kymmenen kypsää mustikkaa.. :)
 
Kuopus on päivähoidossa, vanhemmat lapset ukkilassa, mies töissä.. :whistle:

Eli mä täs aamun laittelen äänikirjoja koneelle ja mp3-soittimiin lomaa varten, suunnittelen lomaa (sekä omaani, että yhteistä), meen ekaa kertaa elämässäni Spinningiin klo 10.30, sitten tuun kotio siivoomaan.. Ja varmaan jatkan loman suunnittelua. Viiden maissa ois yks doulatapaaminen, ja sitten illalla saapuukin vieras :)
 
-Kahvia ja kohta lapsen kanssa suihkuun.

-Lapselle yle areenasta piirettyjä ja itse luen kirjan loppuun.

-Klo:12.00 herätän miehen (jolla nukkumisvuoro) että pääsen yksin kirjastoon.

Jos ei sada, niin lapsi mukaan kävellen kirjastoreissulle jotta väsyy päiväunille


:saint:
 
Tarkoitus olisi päästä reilu 2,5v pojan ja reilu viikon ikäisen tytön kanssa julkisilla (kahdella eri bussilla) mummolaan kylään. Saa nähdä miten reissu onnistuu kun ei ole tuplarattaita käytössä :p Suunnitelma on rattaat + kantoliina mutta saa nähdä joutuuko matkalla vähän soveltamaan :D Poika osaa periaatteessa kävellä ihan nätisti jo itsekin mutta helsingin keskustassa en taida uskaltaa päästää pois rattaista kun ei kuuntele ohjeita kovin hyvin :headwall: :D
 
Jos lähtis vaikka Lahteen piipahtamaan kirppiksellä tai jotain. Ettei menis lomaviikko ihan pelkkään kotona kökkimiseen. =) Kun lapsetkin menivät eilen mummille yöksi, niin nyt voisi yksin vähän käydä jossain, katsoo sitten iltapäivällä tulevatko ne tänään kotiin...
 
Nelosen kanssa korvalääkärille Seinäjoelle, mummolan väki kaitsee kolmosta ja vitosta sen aikaa, ykkönen ja kakkonen on toisessa mummolassa kesälomailemassa. Muuta ohjelmaa ei tällä erää ole vielä tiedossa, se selviää päivän mittaan.
 

Yhteistyössä