ketrokaapa..kauppaan tästä matka käy
ElecktricBlue 31.12.2008 #4 meillä syödään vissiin tortilloja. isoimmat lapset ja mies kovasti tykästyneet itselle ei mikään maistu kun olen lääkekuurilla
meillä syödään vissiin tortilloja. isoimmat lapset ja mies kovasti tykästyneet itselle ei mikään maistu kun olen lääkekuurilla
j 31.12.2008 #5 nakkeja, peruna- punajuuri- ja italiansalaattia, röstiperunoita, sipsejä, dippiä, hornetteja...
Äiskä 31.12.2008 #7 Meillä syödään karjalanpaistia ruuaksi. Joskus illalla/yöllä paistetaan takassa makkaraa ja illalla napostellaan sipsejä.
Meillä syödään karjalanpaistia ruuaksi. Joskus illalla/yöllä paistetaan takassa makkaraa ja illalla napostellaan sipsejä.
kookosta 31.12.2008 #8 Oikeena ruokana on makaroonilaatikkoa ja sit pojan kaa herkutellaan kekseillä, sipseillä ja mehulla illalla.
Oikeena ruokana on makaroonilaatikkoa ja sit pojan kaa herkutellaan kekseillä, sipseillä ja mehulla illalla.
Moonlightmom 31.12.2008 #10 noo..nakkei,peruna ja punajuuri salaattia,sinappia,sipsejä dipillä..ja sämpylöitä..
mä 31.12.2008 #11 ihan normi ruoka syötiin nyt päivällä, illalla sitten: nakkeja, lihapullia, kebabia, kirsikkatomaattia, ananasta, paprikaa, patonkia, sipsiä ja tietenkin sidua ja olutta, sekä kuohuviiniä ja lapsille alkoholitonta sidua..
ihan normi ruoka syötiin nyt päivällä, illalla sitten: nakkeja, lihapullia, kebabia, kirsikkatomaattia, ananasta, paprikaa, patonkia, sipsiä ja tietenkin sidua ja olutta, sekä kuohuviiniä ja lapsille alkoholitonta sidua..