mitälahjaksi kokille???

• Viestiketjun aloittaja K
  • Ensimmäinen viesti
K
eli miu velopoika valmistuu ravintolakokiksi. ja mietin, että mitä sitä keksisi... asu vielä himassa ja heillä ( hänellä ) on aikas tiukkaa rahasta. ensiks ajattelimme, et jos muutama kymppi euroja... mut eihän siitä jää pysyvää muistoa...???

olisko esim. laadukas kokkiveitsi mitään...????

ehdotuksia- kiitos :)

Mun mielestä toi veitsi-idea oli hyvä.
Tosin jos hän töihin menee, niin joutuu tod. näk. hankkimaan kunnon veitsisalkun. Jollei keittiön puolesta ole.

Tai sitten jotain muuta keittiövälinettä, vaikka jokin kone? Mitä hän toivoisi itse?
:)

K
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Mun mielestä toi veitsi-idea oli hyvä.
Tosin jos hän töihin menee, niin joutuu tod. näk. hankkimaan kunnon veitsisalkun. Jollei keittiön puolesta ole.

Tai sitten jotain muuta keittiövälinettä, vaikka jokin kone? Mitä hän toivoisi itse?
:)
luulen, että käteinen olis paras, mut tuntuu tyhmältä. kokkikirjoja heillä on kotona tupa täynnä....

K
Alkuperäinen kirjoittaja kokki:
Mä en välttämättä haluais mitään ammattiin liittyvää... Veitset ym tulee kuitenkin aina talon puolesta.
joo.... sekin oli mielessämulla, et jotain ihan muuta..... tää veitsi-idea oli lähinnä sitä, et olis sit omaan kotiin jotain laadukasta valmiina...

Sima
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
veitsiä ei saa antaa lahjaksi, tietää huonoa onnea :whistle:
Ai onko näin? Ja mä meinasin mun kummipojalle rippilahjaksi laittaa kunnon kokkiveitsen.. Se on päättänyt mennä joko kokki- tai leipurilinjalle peruskoulun jälkeen ja on jo nyt hirmuisen innokas tekemään ruokaa ja leipomaan.

Pitääpä harkita uudestaan..

jep
serkku kans kokiks ja ositn hälle 18v. lahjaksi hyvän veitsen ja ny tku valmistu kokiks ostin keittokirjan... nimeä en muista enkä voi tarkistaa kun on paketissa... maksoi vaan 15?

Alkuperäinen kirjoittaja Sima:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
veitsiä ei saa antaa lahjaksi, tietää huonoa onnea :whistle:
Ai onko näin? Ja mä meinasin mun kummipojalle rippilahjaksi laittaa kunnon kokkiveitsen.. Se on päättänyt mennä joko kokki- tai leipurilinjalle peruskoulun jälkeen ja on jo nyt hirmuisen innokas tekemään ruokaa ja leipomaan.

Pitääpä harkita uudestaan..
näin ainakin mulle on opetettu. mutsikin myi 5eurolla hackmannin 4n veitsensarjan kun ei voinut lahjaksi antaa :)

vieras
Jos on omaan muuttamassa niin miten olisi jotain sinne valmiiksi.
Laadukkaat pyyhkeet / pussilakanat tai vaikka sitten ruuanlaittovälineitä.
Veitsi tuo huonoa onnea ja lisäksi jokainen kokki haluaa itse valita oman työvälineensä

Yhteistyössä