Mitäköhän vandaalia me ollaan kasvattamassa

Toistaa kaikki kielletyt asian, joita kotona ei saa tehdä. Sitten menee ja tekee päinvastoin. Ei sitä voi kutsua edes uhmaksi, enemmänkin ongelmaksi auktoriteetteja kohtaan.

Harmittelee, kun katukuvat valuvat sateen mukana viemäriin ja mutisee yksin kuinka seuraavalla kerralla niistä tehdään vahaliiduilla pysyviä.

Oli piirtänyt ristin tussilla vessan seinään. Kysyin miksi ihmeessä, niin vastasi, että mitä mä katselen sitä ristiä. Olisin tuijottanut pöntöllä ollessa vaikka toista seinää...

Äsken kysyi milloin oikein aion ostaa hänelle spraymaalia, että voi lähteä vähän ulos maalailemaan seiniä.

Onhan se kiva, että lapsi osoittaa luovuuttaan, mutta tästä lapsesta tulee vielä kallis lasku ennen kuin pääsen kannustamaan kotoa muuttamiseen...
 
maijaleena
Mulla samanlainen, mutta onneksi vasta 3,5v. ;)

Tosin sai jo ekan vahingonkorvausvaateen vajaa 3-vuotiaana, kun oli päiväkodin pihalta aidan takaa heittänyt soraa kadulla parkissa olevan auton päälle ja auton omistaja vaati vahingonkorvausta.Toiv. oli eka ja vika kerta.
 
[QUOTE="jaa";26243165]Varmaan itsekin tiedät nämä neuvot, mutta anna hänen valvotusti maalata tai piirtää paljon ja muulloin laita kynät ym. piiloon.[/QUOTE]

Noh, jos minä jatkan vain vääntämällä kättä tästä asiasta. Kynien piilotus on täysin mahdoton tehtävä. Täysin mahdoton. On sentään sen verran kuitenkin uskoa uponnut lapseen, ettei käy isänsä kyniä, tusseja ja tarvikkeita ottamassa. Eikä se vahtiminenkaan onnistu ympärivuorokautisesti.

Uusia kuvia odotellessa. Pistän pojan maalaamaan meidän asunnon kaikki huoneet ennen muuttoaan ennen kuin karkaa maailmalle... Johan tuo on aikaansa rätin päässä viettänytkin muutaman kerran.
 

Yhteistyössä