Eip haittaa minnuu yhtään toi pleikkarin pelaaminen.Alkuperäinen kirjoittaja eikä;26863089:Aikuiset miehet pelaa pleikkaria...ööö lähtisin pois.
Juuh, tänne jään, ainakin vähäksi aikaa. :kiss:Jäät tänne pölisemään :kiss:...!
Mitäs sulle kuuluu ?
joskus voi niinkin käyvä, onneksi miulla on nyt vapaata aikaa eikä tarvia tehä mitään. =)Suosittelen palstailua usein jää mulla tiskikone tyhjäämättä, pyykit narulle ja imuri kaappiin jos palstalla on tarpeeksi meheviä juttuja
Mä oon viettänyt laatuaikaa tuon tytönhuitukan kanssa, kun pojat lähti reissuun tien päälle - kävivät Kotkassa humputtelemassa, Maretariumissa ja missä lienee...Juuh, tänne jään, ainakin vähäksi aikaa. :kiss:
Mitäs tässä, ei ihmeitä tänään.
Ihan kiva päivä olluna ja kaverikin tuli pölisemään ja pelamaan jääkiekkopeliä pleikkarilla.
Mitäs siulle ? =)
Ihan kiva päivä näyttäisi siulla olevan.Mä oon viettänyt laatuaikaa tuon tytönhuitukan kanssa, kun pojat lähti reissuun tien päälle - kävivät Kotkassa humputtelemassa, Maretariumissa ja missä lienee...
Ja sitten meille kaikille tuli yllärikilleri, kun tuo yks työnraskaanraataja kotiutui...
Ihan jees päivä, vaikka tää keli nyt onkin ihan pässinpää - ei oikein pääse yhteisymmärrykseen jotta sataisko vai paistaisko.
=) miulla olis mies kotona, mutta kun ei sitä viitti syliinsä ottaa, ku kaverikin on täällä.Mie palstailen ja ootan miestä syliini.
Mustan tikarin veljenkunta- sarjaa.Mitä oot lukemassa? Suositteletko/millanen kirja/kirjasarja on ollu?