Mitähän tässä tekisi ?

Lähtiskö kahtomaan leffaa, lukisko kirjan loppuun vai jäänkö palstailemaan ja välillä
pölisemään ukkojen kanssa, jotka pelaa pleikkaria ? =)

Alkuperäinen kirjoittaja eikä;26863089:
Aikuiset miehet pelaa pleikkaria...ööö lähtisin pois.
Eip haittaa minnuu yhtään toi pleikkarin pelaaminen.

Mitähän aikuset miehet saa tehdä ?

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
[QUOTE="jojo";26863127]Kirjan lukisin loppuun ekana, mutta vain, jos seuraava olisi jo odottamassa. Jos ei sada, käy ulkona saamassa raitista ilmaa. Muuten sitten palstailua. :)[/QUOTE]

Noh pari sivua olis viellä lukematta ja pari muuta kirjaa samasta sarjasta oottaa lukemista,
ehkä en nyt viitsi lukea tuota loppuun. :D

Huono ilma on, ei viitsi enää lähteä ulos, joten jään palstalle joksikin aikaa. =)

Juuh, tänne jään, ainakin vähäksi aikaa. :kiss:
Mitäs tässä, ei ihmeitä tänään. :)
Ihan kiva päivä olluna ja kaverikin tuli pölisemään ja pelamaan jääkiekkopeliä pleikkarilla. :D

Mitäs siulle ? =)
Mä oon viettänyt laatuaikaa tuon tytönhuitukan kanssa, kun pojat lähti reissuun tien päälle - kävivät Kotkassa humputtelemassa, Maretariumissa ja missä lienee...

Ja sitten meille kaikille tuli yllärikilleri, kun tuo yks työnraskaanraataja kotiutui...

Ihan jees päivä, vaikka tää keli nyt onkin ihan pässinpää - ei oikein pääse yhteisymmärrykseen jotta sataisko vai paistaisko.

Mä oon viettänyt laatuaikaa tuon tytönhuitukan kanssa, kun pojat lähti reissuun tien päälle - kävivät Kotkassa humputtelemassa, Maretariumissa ja missä lienee...

Ja sitten meille kaikille tuli yllärikilleri, kun tuo yks työnraskaanraataja kotiutui...

Ihan jees päivä, vaikka tää keli nyt onkin ihan pässinpää - ei oikein pääse yhteisymmärrykseen jotta sataisko vai paistaisko.
Ihan kiva päivä näyttäisi siulla olevan. :)
Kiva yllätys. :)
Täällä on ollu sateinen ja harmaa päivä. : /

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä