Mitähän tää nyt sitten on

Mulla on jo pari päivää ollut olo että flunssa tulee, mutta kun sitten se ei kuitenkaan oo niin selkeä että sitä vois flunssaksi sanoa.
Nenää karvastelee ja kutittaa, kurkku tyhmän tuntuinen(ei siis kipeä) vähän joskus tulee yskähdys, muttei siis nuhaa selkeää ei selkeää yskää ei kurkkukipua selkeää.

Sitte välillä tuntuu kuin ahdistais vähän henkeä, mutta ei sitäkää selkeästi.
Sitten välillä tulee sellanen "sairauden" hiotus olo.
Tiiättehän mikä on taudin jälkeen joitain päiviä.

Mutta kun en tiedä että oonko sairas vai terve...

Mitähän voi olla.
Stressiä??
 
Lenssu se on tuloillaan (mulla tekee välillä viikonkin tuloaan!) tai sit oot allerginen jollekin.

Mulla ainakin siitepölyallergiassa jatkuva kutina kurkussa, köhää, nenä vuotaa ku hana, silmät turvonneet, vetämätön olo.. ihan ku kipeänä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:43 Anna kirjoitti:
Mutta voiko siitepölyallergiasta tulla sellainen sairauden heikotus ja hiotus olo.
Itsekin mietin tuota allergiaa, en oo kyllä aiemmin näin kovin kärsinyt.
Mulla oli joskus alta kakskymppisenä kesällä 2 kk:n ajan kuumetta, heikotusta, hikoilua ja nuhaa.Ilmeisesti se oli allergiaa, sitä ei silloin tutkittu senkummemmin, mutta mitään lentsua se ei ainakaan lääkärin mielestä ollut.

Voi olla, että sulle on nyt lentsu yrittämässä, mutta ei vaan ole ainakaan vielä saanut otetta susta ja toivottavasti ei saakaan.
 
Tosi inhottavan tuntuista kun tunne ettei henki kulje kunnolla.
Tulee vähän ahdistunut olo.
Mulla ei kyllä pitäisi olla astmaa tmv.

Sitten ahdistaa vielä lisää kun pelottaa ja miettiin että jos tää on jotain flunssaa ja tulee tuohon pikku taaperoon.
Siis jos silläkin ahdistaa sitten henkeä niin miten pärjätään. :\|
 
nimen omaan hengen ahdistus kuuluu siitepöly allergiaan, ainakin mulla.

niin lääkkeitä ei voi ottaa kun imettää mutta itse käytin viime kesänä kun imetin, sellaista pulveria jota vedetään nenään (heh) joka käy kun imettää, en muista sitä nimeä mutta sitä on tosiaan apteekissa. Se oli jotain selluloosa??? juttua.... anyway, se auttoi.
 
Mutta mulla ei esi. vuoda nenä, eikä kutise silmät.
Eikös ne kuuluisi kans siitepölyallergiaan?

On tää niin ahdistavaa!
Sitten tosiaan lisänä tuo huoli lapsesta, että saako sekin tämän ja ahdistaako silläkin sitten näin henkeä(siis jos tämä onkin flunssaa eikä allergiaa)
Huoh
 

Yhteistyössä