Mitähän miikkulille kuluu?

Ihan OK =) Kiitos kysymästä!

Äiti saatettiin hautaan 12.5.Flunssaa edelleen,saikulla....iltapahoinvointia,tänään ollut vähän helpompaa :)

Toi hautova ilma ei sovi mulle tässä olotilassa.Lääkitystä vähennetty,mistä johtuen olen hiven kärttyisä,"meteliherkkä"....sit vielä ahdistaa,jos ovet ja ikkunat on kiinni.Tuntuu ihan oikeesti et happi loppuu.Huomenna menen uudestaan työterveyteen juttelemaan.Toivon et tää kaikki helpottaa jokusen viikon päästä :snotty:
Pääsis nauttimaan odotuksesta ja iloitsemaan tulevasta. :heart:

Isä nyt vähän huolettaa...on todella väsynyt ja ehkä elämänhalutonkin.Kait se yksinäisyys ilman äitiä on outoa.Sisko käy kyllä päivittäin isän luona,mut.... :/
 
tattiainen
Ohhoh, kyllä sinulla miikkuli täytyy olla melkoiset voimavarat niin henkisellä kuin fyysisellä puolella. Eikös teillä ollut jo kolme vauvaa aikaisemmin menetetty? Ja vielä jaksat ""tuolla iällä" ajatella vauvan tekoa... kaikki tämä siis hattua nostaen ja onnea matkaan toivottaen ihmeteltynä! :flower:
 
no tiedä niistä voimavaroista,kun tuntuu että aina lyödään kapuloita rattaisiin :(

Nyt olen vähän enempi ollut alamaissa ja jopa vähän "häpeillyt" raskauttani.Mut oikeesti tää ahdistava flunssa ja iltapahoinvointi on verottanut melkoisesti niin fyysisiä,kuin psyykkisiäkin voimavaroja.Tosiaan ikää on sen verran,kun kerran vauva vielä halutaan niin ei voi jäädä odottelemaan pitkäksi aikaa.Eikä kukaan suunnitellut sitäkään,että mun äiti kuoli ja aiheutti lisää tuskaa mun mielialaan.

Olen kuitenkin positiivisella mielellä ja tiedän,että tästä noustaan...nyt vaan olosuhteet on tällaset :ashamed:
 
Jotenkin on itellä sellainen tunne...tai mikä lie...jotta nyt voitaisiin olla valmiita ottamaan vastaan hyviä ja onnellisia uutisia =) :heart:

Vielä mulla on melkoinen painolasti sydäntä painamassa,mutta se on melkoisen arka aihe,enkä tiedä kuinka sen kanssa loppujen lopuksi käy :(
Odotan sen suhteen parempaa muutosta,mut sisimmässä pelkään kyllä taas pahinta :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:51 miikuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:40 Magenta kirjoitti:
Ihana, Maisa :heart:
No se sieltä sitten taitaa tulla...
Niin ja hei Miikuli! :wave:
Voi hyvin!
Kiitos Magenta :hug: :heart: Kerrohan terkkuja "tutuille" :D
Kerron ihan varmasti!
Niin ja kerroin kuulumiset, kovasti myös toivoo että nyt menisi kaikki hyvin!!!
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:56 Emokana kirjoitti:
Päivä kerrallaan. :hug:
Niinhän se on pakko mennä.

Harmittaa kun en voi olla avuksi juuri mitenkään.Omat voimavarat ei yksinkertaisesti riitä siihen apuun mitä multa oikesti ollaan vailla :(
Ja sekin,kun mun sanominen ei missään tilanteessa mene enää perille,eikä tuota tulosta ainakaan positiivisesti :attn:

Kun vähän yritän auttaa,niin sit sen jälkeen olen itte taas entistä ahdistuneempi ja masentunempi :attn: :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:02 miikuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:56 Emokana kirjoitti:
Päivä kerrallaan. :hug:
Niinhän se on pakko mennä.

Harmittaa kun en voi olla avuksi juuri mitenkään.Omat voimavarat ei yksinkertaisesti riitä siihen apuun mitä multa oikesti ollaan vailla :(
Ja sekin,kun mun sanominen ei missään tilanteessa mene enää perille,eikä tuota tulosta ainakaan positiivisesti :attn:

Kun vähän yritän auttaa,niin sit sen jälkeen olen itte taas entistä ahdistuneempi ja masentunempi :attn: :/

Jossain vaiheessa täytyy vain päästää irto. Ihan oman jaksamisensa vuoksi.
 

Yhteistyössä