MITÄH?? McLeodin tyttäret tulee suomeks puhuttuna

Mitä häh?

Menin telkkaa avaamaan. Ihan ekan ihmettelin et miks boxi näyttää kanavaa 14 vaikka se aamulla jäi kanavalle 2.

No vaihoin takas kakkoselle ja tulee tuo tyttäret sarja.
Joku äijä puhuu suomeks nuo kaikki vuorosanat :eek:
On tos tekstit ja kuuluu taustalt lontoon kielinen puhe. Ja joku soinnuton mies ääni puhuu suomeks nuo kaikki.

:eek: |O :kieh: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HärreGyyd:
Sama juttu :eek: Mä valitin just miehelle, et digiboxi on menny sekasin :D Mutta jos sulla sama juttu, niin voiko olla sattumaa? Aika hassulle kuulostaa kyllä, tollanen monotoninen tietokoneääni selostaa :D
Ja tos kun lopputekstit loppu, niin luki viel jotain et kuka ja millo sarjan tehny niin se miesääni luki ääneen senkii :headwall:
 
anni*
joo karseeta,!!!! ja just kun oli näin kamalan surullinen jakso niin meni täysin maku kun äijä ei edes osannu ääntää.
itku tuli kun alex kuoli, se oli mun suosikki! aivan syötävän ihana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etsi kaukosäätimestä nappi "ääniraita", sieltä saa valita kielet jolla ohjelma puhutaan. Mun säätimessä toi ääniraita nappi on vihreä.
Ei auta. Olen jo kaikki napit käynyt läpite, silloin kun huomasin tuon äänihomman.

Ei kuulu mitään, toisenkii telkan ja digiboksin kävin tarkastaas ja ei sieltkää kuulu kakkoselt mitää.
 
Ylellä on joku uus ääniraita hommeli, tekstitykset luetaan ääneen ja sen saa päälle tai pois valitsemalla I tai II äänen napista. Meillä toimii tv2 ihan normaalisti, ei suomeks luettuja tekstei ja touhulassa on äänet.
 

Yhteistyössä