En jaksa taas laiskuuttani etsiä, olisin laittanu tähän sen mainoksen kun nainen hyökkää satiinilakanoihin satiineissaan.ei kun pehmeän satiinilakanan kosketusta.
Tiukasti kiinni sängynpäätyyn..
En jaksa taas laiskuuttani etsiä, olisin laittanu tähän sen mainoksen kun nainen hyökkää satiinilakanoihin satiineissaan.ei kun pehmeän satiinilakanan kosketusta.
Tiukasti kiinni sängynpäätyyn..
täh?No hyiiiii, kauhee mikä nainen!
joo, aika mennä moikkaamaan keppiäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;28779434:no jopas tämä ketju äkkiä hyyty : /
Työnteko häiritsee palstailua...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28779434:no jopas tämä ketju äkkiä hyyty : /
no höh.Työnteko häiritsee palstailua...
No ihan juurikin näin, sotanorsuna tottavie... harmittaa kun ehdin työtovereillekin suuret siúunnitelmani kertoa No, jospa ovat viikon kuluttua hienotunteisesti hiljaa kun vyöryn työhuoneeseemme.Taas sulla on mun suunnitelmat.
Mun keveästi kesää kohti suunnitelmat meni läskiksi. Kirjaimellisesti.|O
Sotanorsuna syksyyn on realistesempi kuva.
Pyrsk. Mää tuun toiseksi marssimaan sun kaa aurinkoista tietäTaas sulla on mun suunnitelmat.
Mun keveästi kesää kohti suunnitelmat meni läskiksi. Kirjaimellisesti.|O
Sotanorsuna syksyyn on realistesempi kuva.
tule, ja pyydetään kavereita mukaan.Pyrsk. Mää tuun toiseksi marssimaan sun kaa aurinkoista tietä
no päätäppäs. opcorn:mulla oli suhde naiseen, mutta vaihdon sen mieheen, josta erosin on off suhteen jälkeen, joka kesti puoli vuotta. nyt mies pyysi takaisin ja en tiiä.. mä saan päättää otanko vai en.
paraniko vaihtamalla?mulla oli suhde naiseen, mutta vaihdon sen mieheen, josta erosin on off suhteen jälkeen, joka kesti puoli vuotta. nyt mies pyysi takaisin ja en tiiä.. mä saan päättää otanko vai en.
Oi :heart:
todellakin väliaikainen ero miehestä oli turha. järki ja sydän eivät puhu samaa kieltä. palaanko yhteen vai en?paraniko vaihtamalla?
oletan, että sydän tahtoo ja järki ei.todellakin väliaikainen ero miehestä oli turha. järki ja sydän eivät puhu samaa kieltä. palaanko yhteen vai en?
Miksi edes kyselet?todellakin väliaikainen ero miehestä oli turha. järki ja sydän eivät puhu samaa kieltä. palaanko yhteen vai en?
vastasit tuohon varmaan jo itse.todellakin väliaikainen ero miehestä oli turha. järki ja sydän eivät puhu samaa kieltä. palaanko yhteen vai en?