Mitään säpinää, sutinaa, fantasiaa jotakin

Mää lähen kutkuttaa lullia.=)
Kauniita unia ja hattaran kuvia kun sänkyynne vajoatte.:kiss:
 
[QUOTE="sipsi";28779454]Täällä alkaa arjen tullen melkoinen säpinä lähimetsän poluilla... On vaan lihonut tällä kesälomallani, jonka aikana oli tarkoitus aloittaa kunnon painonpudotus :([/QUOTE]

Taas sulla on mun suunnitelmat.:D

Mun keveästi kesää kohti suunnitelmat meni läskiksi. Kirjaimellisesti.|O
Sotanorsuna syksyyn on realistesempi kuva.
 
"sipsi"
Taas sulla on mun suunnitelmat.:D

Mun keveästi kesää kohti suunnitelmat meni läskiksi. Kirjaimellisesti.|O
Sotanorsuna syksyyn on realistesempi kuva.
No ihan juurikin näin, sotanorsuna tottavie... harmittaa kun ehdin työtovereillekin suuret siúunnitelmani kertoa :( No, jospa ovat viikon kuluttua hienotunteisesti hiljaa kun vyöryn työhuoneeseemme.

Jos oikein säpinöisi ensi viikon, putoaisikohan paino edes pari kiloa? Tosin ensin tääytyy tuhota nuo lähikaupan tarjousjäätelöt pakkasesta houkuttelemasta. Tai ehkä vaan pitäisi ommella suu kiinni?
 
[QUOTE="sipsi";28779483]No ihan juurikin näin, sotanorsuna tottavie... harmittaa kun ehdin työtovereillekin suuret siúunnitelmani kertoa :( No, jospa ovat viikon kuluttua hienotunteisesti hiljaa kun vyöryn työhuoneeseemme.

Jos oikein säpinöisi ensi viikon, putoaisikohan paino edes pari kiloa? Tosin ensin tääytyy tuhota nuo lähikaupan tarjousjäätelöt pakkasesta houkuttelemasta. Tai ehkä vaan pitäisi ommella suu kiinni?[/QUOTE]

Minä kanssa vyöryn ihan muutaman päivän päästä. Sitten alkaa uusi elämä. Sutjakkana syksyyn.

( tässä se suunniteleminen on aina parasta:D )
kunhan ensin syön vielä vähän herkkuja.:ashamed:
 
apuja kiitos
mulla oli suhde naiseen, mutta vaihdon sen mieheen, josta erosin on off suhteen jälkeen, joka kesti puoli vuotta. nyt mies pyysi takaisin ja en tiiä.. mä saan päättää otanko vai en.
 

Yhteistyössä