Voi keksiä jotain, niin ne muutki tekee :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28779130:mä en tiedä palstan asioita nykyään yhtään. :saint:
Nii juu päätön löysi naikkosen Onnea valitsemallasi polulla
Kysy siltäHuijaat, mutta kysyn silti, ihan silleen kun en tiätäs Palstaltako gimuli löyty?=)
En uskalla Kyskää joku muu.=)Kysy siltä
kepsis hyvä. tuo on paikkaansapitämätön huhu, ettei jopa juoru.Nii juu päätön löysi naikkosen Onnea valitsemallasi polulla
ihme nainen :stick: keppiä tommoselleEn uskalla Kyskää joku muu.=)
Omat keskustelut - pervokki | Suomi24Missä ne sykähdyttävät salaisuudet?
Pienet palstapaljastukset?
Pervokki-istutukset?
( mulla on tylsää, oikeasti. Huoh. )
Niin juu, kun se oli jo vanha juttuAlkuperäinen kirjoittaja päätön;28779319:kepsis hyvä. tuo on paikkaansapitämätön huhu, ettei jopa juoru.
Ja keppiä ollaan taas tarjoomassa :Oihme nainen :stick: keppiä tommoselle
se avioituminen Luniksen kanssa oli kyllä aika herkullinen ajatus. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28779319:kepsis hyvä. tuo on paikkaansapitämätön huhu, ettei jopa juoru.
Naiset tuntuu olevan sen puutteessa täällä. Piiskaamisen siis, ettei joku kaksonen nyt innostu.Ja keppiä ollaan taas tarjoomassa :O
aina vaan keppiä. Aika yksitotista.Ja keppiä ollaan taas tarjoomassa :O
Sitä kai ne tuhmat tytöt on vailla:xmas:Ja keppiä ollaan taas tarjoomassa :O
tuon taidan jättää väliin.Kiitos kuitenkin.
luna tai minä oltais siinä tilanteessa tehty murha alle viikossa. |Ose avioituminen Luniksen kanssa oli kyllä aika herkullinen ajatus. :xmas:
kai ne tuhmat tytökin tahtoo vaihtelua.Sitä kai ne tuhmat tytöt on vailla:xmas:
Ai että luufemmaa välillä, vaih :stick:aina vaan keppiä. Aika yksitotista.
niin, ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28779349:luna tai minä oltais siinä tilanteessa tehty murha alle viikossa. |O
Ai, piiskaamistako se nykyisin on?Naiset tuntuu olevan sen puutteessa täällä. Piiskaamisen siis, ettei joku kaksonen nyt innostu.
ei kun pehmeän satiinilakanan kosketusta.Ai että luufemmaa välillä, vaih :stick:
Mä olen kiltti tyttö, mä en tiedä kepeistä mitään :ISitä kai ne tuhmat tytöt on vailla:xmas:
No hyiiiii, kauhee mikä nainen!Ai, piiskaamistako se nykyisin on?