Mitä voisi ostaa tuntemattomalle 12-vuotiaalle tytölle joululahjaksi?

MLL:n lahjakeräykseen, paljokohan voisi olla lahjakortin summa, kovin isoon summaan ei meilläkään ole varaa, ja ajattelin että jotain muutakin voisi olla mukana, sellainen josta saa "heti ilon" (olipa tyhmästi selitetty :ashamed: )
 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:
MLL:n lahjakeräykseen, paljokohan voisi olla lahjakortin summa, kovin isoon summaan ei meilläkään ole varaa, ja ajattelin että jotain muutakin voisi olla mukana, sellainen josta saa "heti ilon" (olipa tyhmästi selitetty :ashamed: )
Mä ostin kummitytölle hm.lle 15? lahjakortin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:
MLL:n lahjakeräykseen, paljokohan voisi olla lahjakortin summa, kovin isoon summaan ei meilläkään ole varaa, ja ajattelin että jotain muutakin voisi olla mukana, sellainen josta saa "heti ilon" (olipa tyhmästi selitetty :ashamed: )
10 euron lahjakortti on mun mielestä sopiva summa.

Jos jotain "valmista" haluat ostaa, niin osta vaikka joku teinimäinen bodylotion tai hajuvesi (just jostain H&M:stä tms) ja laita sen kaveriksi vaikka huulirasva, pieni pyyhe, joku kiva rasia tai pieni meikkipussukka...

Hesburger-lahjakortti on myös sellainen, mistä kaikki mun tuntemat esimurkut ja teinit tykkää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:
MLL:n lahjakeräykseen, paljokohan voisi olla lahjakortin summa, kovin isoon summaan ei meilläkään ole varaa, ja ajattelin että jotain muutakin voisi olla mukana, sellainen josta saa "heti ilon" (olipa tyhmästi selitetty :ashamed: )
10 euron lahjakortti on mun mielestä sopiva summa.

Jos jotain "valmista" haluat ostaa, niin osta vaikka joku teinimäinen bodylotion tai hajuvesi (just jostain H&M:stä tms) ja laita sen kaveriksi vaikka huulirasva, pieni pyyhe, joku kiva rasia tai pieni meikkipussukka...

Hesburger-lahjakortti on myös sellainen, mistä kaikki mun tuntemat esimurkut ja teinit tykkää :)
Hyvä idea. kiits :)
 
saajapuolella
Karkit otetaan niistä paketeista pois. Mutta mä kannatan myös kympin lahjakorttia H&M, seppälä, suomalainen kirjakauppa tai leffalippua. Seinäkalenteri, tumput, hyvä hiusharja ja tukkajutuja tms. käytännöllistä. Pyyhe katoaa perheen yhteiseen kaappiin.
 
harmi
Minä kyllä laittaisin ihan jonkun tavaralahjan, esim. just jotain söpö suihkugeeli+bodylotionpakkaus+pyyhe-linjaa tai sit vaikka päiväkirja ja joku geelikynäsetti tmv.Nyt näkyy olevan paljon myynnissä noita "vaatesuunnittelu"-piirrustuskirjoja, sellainenkin vois olla ikäänsopiva. Karkilla täytetty muki tai rasia myös ok, sekalaisia karkkeja kun laittaa varmaan jotain pystyy allerginenkin syömään. Söpöt yhdenkoon putkisukat+kynsikkäät. 12-vee hankala ikä...voi olla jo tosi teini tai sitten leikkii vielä "barbeilla".
 
Alkuperäinen kirjoittaja saajapuolella:
Karkit otetaan niistä paketeista pois. Mutta mä kannatan myös kympin lahjakorttia H&M, seppälä, suomalainen kirjakauppa tai leffalippua. Seinäkalenteri, tumput, hyvä hiusharja ja tukkajutuja tms. käytännöllistä. Pyyhe katoaa perheen yhteiseen kaappiin.
karkit otetaan pois?
 
saajapuolella
Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:
Alkuperäinen kirjoittaja saajapuolella:
Karkit otetaan niistä paketeista pois. Mutta mä kannatan myös kympin lahjakorttia H&M, seppälä, suomalainen kirjakauppa tai leffalippua. Seinäkalenteri, tumput, hyvä hiusharja ja tukkajutuja tms. käytännöllistä. Pyyhe katoaa perheen yhteiseen kaappiin.
karkit otetaan pois?
Jep, karkit jaetaan ainakin täällä niin, että ne on pöydällä ja siitä saa valita kun hakee pakettinsa. Allergioitten takia. Ne lahjathan avataan muutekin ja paketoidaan uudelleen kun sisältö on tarkistettu. Siinä lomakkeessahan voi esittää lapsen lahjatoiveen, eikä niitä sisältöjä muuten voi tietää ellei paketteja avata.
 

Yhteistyössä