Mitä voi antaa kummivanhemmille joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei raksuta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olen vienyt kukkia, kylpypyyheitä yms nyt parina viimme vuonna olen ostanut pentikin teemukit , ajattelin että pikkuhiljaa keräilisin ovat saaneet samaa sarjaa häälahjaksi

sain tänään synttäri lahjaks kummitytöltä 1vuotiskuvan ja kummipojalta sellasen enkeli heijastimen jossa luki suojelus enkeli kummitädille. ajatus siinä tärkein minusta ihania

Ihanaa tosiaan, jos jotenkin kummivanhempaakin muistetaan! Musta toi kummipaita on ihan hyvä idea, menee vitsistä ;). Voihan sitä kotona pitää! En mäkään ole koskaan mitään kummilapselta/vanhemmiltaan saanut, ei ole tullut mieleenkään...

Joka vuosi kummit saa kehystetyn tuoreen kuvan pojasta, lisäksi jotain leivonnaista (tänä vuonna taitaa kummipoika jo itse leipoa ja koristella pipareita). Sen mukaan, kuinka pidetään yhteyttä, niin voivat saada jotain muutakin mukavaa. Pojalla yhteensä kuusi kummia, neljästä eri perheestä.

Annan ihan samoja lahjoja kuin muillekin aikuisille kavereille. Kummit on meillä meidän sisaruksia, joten heille siis jotain, mikä kullekin sopii. Siis kirjoja, leffalippuja, sisustustavaraa, kosmetiikkaa jne.. kunkin tyylin mukaan. Ei liity mitenkään kummilapseen, mutta kortissa lapsen nimi sentään on ekana. Tosin osan kummien kanssa sovittu, että perheissä ostetaan joululahjat vain lapsille, aikuiset ei siis vaihda lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja :
sain tänään synttäri lahjaks kummitytöltä 1vuotiskuvan ja kummipojalta sellasen enkeli heijastimen jossa luki suojelus enkeli kummitädille. ajatus siinä tärkein minusta ihania

Ihania !
Täytin 30 eikä keneltäkään edes korttia tullut. Harmitti todella kun itse aina muistan kaiki nimppareista ekaan koulupäivään...
Kortti olisi riittänyt. En tarvi mitään tavaraa, mut sitä huomioimista !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Annan ihan samoja lahjoja kuin muillekin aikuisille kavereille. Kummit on meillä meidän sisaruksia, joten heille siis jotain, mikä kullekin sopii. Siis kirjoja, leffalippuja, sisustustavaraa, kosmetiikkaa jne.. kunkin tyylin mukaan. Ei liity mitenkään kummilapseen, mutta kortissa lapsen nimi sentään on ekana. Tosin osan kummien kanssa sovittu, että perheissä ostetaan joululahjat vain lapsille, aikuiset ei siis vaihda lapsia.

vaihda LAHJOJA :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pojan äippä:
Joka vuosi kummit saa kehystetyn tuoreen kuvan pojasta, lisäksi jotain leivonnaista (tänä vuonna taitaa kummipoika jo itse leipoa ja koristella pipareita). Sen mukaan, kuinka pidetään yhteyttä, niin voivat saada jotain muutakin mukavaa. Pojalla yhteensä kuusi kummia, neljästä eri perheestä.

Kehystetyn? Siis sellaisen jossa se pahvikehys vai oikein oikeat kehykset joissa voui ripustaa seinälle tai lipaston päälle laittaa? Anteeksi vaan, mulla ei tulis mieleenkään ripustaa kummilasten kuvia seinille tai laittaa pöydille. Omistakin on tasan 1 kuva lipaston päällä. Inhoan valokuvia seinillä, varsinkin jos ne ei edes ole oman perheen kuvia. Isot pahvikehyskuvat mä kyllä saan kummilapsista mut liimaan ne albumiin.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Mekin vietiin kummitädille tollanen suojelusenkeli heijastin ihan muuten vaan. :) Ja tykkäs, sekä oli heti käytössä..

Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja kummi minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
http://kauppa.mll.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=92069

Nuo on kivoja =)

itse en ainakaan tuollaista pitäisi..

En minäkään.

Se on teidän ongelmanne, mutta nuo onkin hyvän asian tukemista.

Niin, että täytetään maapallo turhakkeilla hyvän asian puolesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Pojan äippä:

epäreilua. itse saan kuvan kummitytöstä jos joku muu sen sattuu minulle lähettämään. ihana lahja!!!

Tulisko vielä mieleen jos naispuolisille kummeille antaisi enkeliheijastimet, niin mikä vois olla miespuolisille joku vastaava?
Tiedän meinaan että nämä miehet ei enkeliheijastimia ripustelisi..
Olisko pariskunnalle heijastin ja taskulamppu hauska? 8)

Yhteistyössä