MITÄ VITAMIINEJA ANNATTE LAPSILLENNE?

  • Viestiketjun aloittaja maija
  • Ensimmäinen viesti
maija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no terve lapsi ei mitään vitamiineja tarvitse jos syö terveellisesti. poikkeus on d vitamiini, mutta sitä nyt suositellaan vauvasta vaariin suomalaisille.
No kyllä itseasiassa tarvii, ainakin meidän pojan lääkärin mukaan:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no terve lapsi ei mitään vitamiineja tarvitse jos syö terveellisesti. poikkeus on d vitamiini, mutta sitä nyt suositellaan vauvasta vaariin suomalaisille.
No kyllä itseasiassa tarvii, ainakin meidän pojan lääkärin mukaan:)
eli sun pojalla on joku poikkeus kuttu joka sen aiheuttaa. mutta edelleen terve hyvin syövä lapsi ei tarvitse lisävitamiineja!
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vain:
saanko kysyä et miks ihmeessä te jotkut syötätte multi tabseja pienille lapsillenne?
Mikä sitten on pieni ja miksi ei syötettäisi? Itse ainakin varmistin apteekista että saako multitabs familyä antaa 6-vuotiaalle ja vastattiin että kyllä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vain:
saanko kysyä et miks ihmeessä te jotkut syötätte multi tabseja pienille lapsillenne?
Mikä sitten on pieni ja miksi ei syötettäisi? Itse ainakin varmistin apteekista että saako multitabs familyä antaa 6-vuotiaalle ja vastattiin että kyllä.
no mutta miksi syöttäisit? kun terve lapsi ei tarvitse mitään lisävitamiineja! niistä on ennemminin haittaa kuin hyötyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vain:
saanko kysyä et miks ihmeessä te jotkut syötätte multi tabseja pienille lapsillenne?
Mikä sitten on pieni ja miksi ei syötettäisi? Itse ainakin varmistin apteekista että saako multitabs familyä antaa 6-vuotiaalle ja vastattiin että kyllä.
no mutta miksi syöttäisit? kun terve lapsi ei tarvitse mitään lisävitamiineja! niistä on ennemminin haittaa kuin hyötyä.
miks niistä ois haittaa?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vain:
saanko kysyä et miks ihmeessä te jotkut syötätte multi tabseja pienille lapsillenne?
Mikä sitten on pieni ja miksi ei syötettäisi? Itse ainakin varmistin apteekista että saako multitabs familyä antaa 6-vuotiaalle ja vastattiin että kyllä.
no mutta miksi syöttäisit? kun terve lapsi ei tarvitse mitään lisävitamiineja! niistä on ennemminin haittaa kuin hyötyä.
Ja tämä siis perustuu mihin?? Mulle ainakin ihan lääkärissä mainittiin että etenkin talviaikaan lisävitamiini ei ole ainakaan pahasta. Suositteli koko perheelle lisävitamiinia vaikka syödään vihanneksia, hedelmiä yms.
 

Yhteistyössä