Toivomme tosiaan parasta. Onneksi ihmeitä tapahtuu. Toisaalta perheen uskonnollisuus on kantanut ainakin vaikean raskausajan ja ovat saaneet kovasti siitä lohtua (lisäksi ajatuksesta, että jos vauva ei jää eloon, on se ollut korkeemman tahto, niinkuin tarkoituskin, jo ennalta päätetty). Voi ei, nyt alkaa taas itteä itkettämään. En tiedä kuinka itse ikinä selviytyisin tuollaisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:joku herkkukori ja kortti jossa kaunis runo?
Toivottavasti vauva jäisi eloon!!! :'( :heart:
se on hyvä asia että heillä on usko joka tuo lohtua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toivomme tosiaan parasta. Onneksi ihmeitä tapahtuu. Toisaalta perheen uskonnollisuus on kantanut ainakin vaikean raskausajan ja ovat saaneet kovasti siitä lohtua (lisäksi ajatuksesta, että jos vauva ei jää eloon, on se ollut korkeemman tahto, niinkuin tarkoituskin, jo ennalta päätetty). Voi ei, nyt alkaa taas itteä itkettämään. En tiedä kuinka itse ikinä selviytyisin tuollaisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:joku herkkukori ja kortti jossa kaunis runo?
Toivottavasti vauva jäisi eloon!!! :'( :heart:
Kiitos kauheesti teille ideoista. Meinasin jo ostaa jotain etukäteen!
tästä tuli mieleen että meillä vauva sai ristiäislahjaksi taulun jossa tekstinä: levolle lasken luojani..jos sijaltain en nousisi taivaaseen ota tykösi ja minusta se oli aivan järkky! Tungin perimmäisen kaapin nurkkaan. Ei vauvaonnessa halua tämmöstä ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja Syltty:Peesi tälle. Ja voimia sinullekin ystäväsi vaikean tilanteen vuoksi! Olisipa kaikilla noin ihana ja ajatteleva ystäväAlkuperäinen kirjoittaja vieras:minä en välttämättä haluaisi mitään enkeli lahjaa, sitten vasta jos vauva ei jää eloon. jotenkin kokisin sen enkelin kurjana juttuna,vaikka oliskin sit se suojelusenkeli..tulis vaan mieleen et nyt se jo pitää meidän vauvaa enkelinä vaikka olis elossakin..
Mutta ajatteleppa toisin päin, sulle jäi suru, mutta vauvalla on kaikki hyvin. Hän ei ikinä sairasta tai kärsi muutenkaan. Mä uskovaisena uskon, että lapsesi on taivaassa Jeesuksen luona, odottaa siellä vanhempiaan.Alkuperäinen kirjoittaja ei enkeliä:Ei mitään enkelijuttuja! Ite synnytin lopulta kuolleen vauvan ja sitä ennen sairaalaan sain sukulaisilta typeriä enkelikortteja jeesusrunoineen, tuntui vaan tosi pahalta noi hyvää tarkoittavat suojelujutut kun ei ne vauvaa mitenkään suojelleet!
Juu en minäkään. Ja jos olisin ap:n ystävän tilanteessa, niin voisin jopa hormoneissani ajatella, et enkeli ennustaa sitä, ettei vauva jää henkiin.Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Kukkia. Kauniin päiväkirjan mihin vanhemmat voivat kirjoittaa ajatuksiaan.
En myöskään veisi enkeliä yms. jo etukäteen.
Juu vain joku pimee uskovainen voi näin ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta ajatteleppa toisin päin, sulle jäi suru, mutta vauvalla on kaikki hyvin. Hän ei ikinä sairasta tai kärsi muutenkaan. Mä uskovaisena uskon, että lapsesi on taivaassa Jeesuksen luona, odottaa siellä vanhempiaan.Alkuperäinen kirjoittaja ei enkeliä:Ei mitään enkelijuttuja! Ite synnytin lopulta kuolleen vauvan ja sitä ennen sairaalaan sain sukulaisilta typeriä enkelikortteja jeesusrunoineen, tuntui vaan tosi pahalta noi hyvää tarkoittavat suojelujutut kun ei ne vauvaa mitenkään suojelleet!
Voisi ajatella, että lasta suojeltiinkin nin hyvn, ettei hänen tarvinnut elää täällä maan päällä ollenkaan.Haleja ja osanotto sulle, on takuulla ollut raskasta aikaa ja kai vieläkin, ei sitä osaa kuin kuvitella, miten pahalta susta on täytynyt tuntua!
Okeestikko heittäisit lahjat roskikseen jos eivät olisi mieleisiä??Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Jos tyyppi on hengellinen, niin sitten enkelit lienee ok. Allekirjoittaneella lentäisivät roskiin...
Ratkaisisin ongelman tuomalla ensin kukkia ja ehkä jotain neutraalia luettavaa. Myöhemmin sitten tilanteen mukaan vauvanvaatteita tms..
Ja varsinkin ne enkelit vois olla tuossa tilanteessa sopivia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Willow Treen hahmot on aivan ihania!
Miks pimee? Mä uskon että se on totta. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että se ei lohduta yhtään jälkeen jääviä.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu vain joku pimee uskovainen voi näin ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta ajatteleppa toisin päin, sulle jäi suru, mutta vauvalla on kaikki hyvin. Hän ei ikinä sairasta tai kärsi muutenkaan. Mä uskovaisena uskon, että lapsesi on taivaassa Jeesuksen luona, odottaa siellä vanhempiaan.Alkuperäinen kirjoittaja ei enkeliä:Ei mitään enkelijuttuja! Ite synnytin lopulta kuolleen vauvan ja sitä ennen sairaalaan sain sukulaisilta typeriä enkelikortteja jeesusrunoineen, tuntui vaan tosi pahalta noi hyvää tarkoittavat suojelujutut kun ei ne vauvaa mitenkään suojelleet!
Voisi ajatella, että lasta suojeltiinkin nin hyvn, ettei hänen tarvinnut elää täällä maan päällä ollenkaan.Haleja ja osanotto sulle, on takuulla ollut raskasta aikaa ja kai vieläkin, ei sitä osaa kuin kuvitella, miten pahalta susta on täytynyt tuntua!