mitä varpajaislahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
meillä isäntä kavereineen vei sellasen isän selviytymispakkauksen.
kassi jossa luki isolla "survival bag" sielä sisällä oli vaippapakettiin johon oli teipattu pyykkipoika (että saa nokkaan kun vaihtaa vaippoja), korvatulpat, sisua, isommille (3lasta) suklaapötkyt, puhdituspyyhkeitä, ja olisko ollu muutama kondomi, joskin niissä oli päiväysmenny jo umpeen :eek: ja sitte kunnon puheet ja selostukset kun vie että mihin mikäkin on...
 
muumi
Tehkää sellainen selvitymispakkaus korvatulpat,pyykkipoika,sikkejä,joku opas kirja lapsista löytyy myös huumori pitoisia .Minusta oli ihanaa kun tuli sairaalasta kotiin miehen kamut olivat muistanut mua Isolla karkkikassilla mikä sisälsi kaikkea mitä ei saa syödä raskaana!!!Tämä lämmittää vieläkin sydäntäni...kyyneleitä...nyyh
 
vaikka joku kirja jota isi ja vauva voivat sitten yhdessä lukea. Jos on poika niin joku auto/traktori/tms kirja... miesten juttuja :D

muoks* nyt huomasin vasta että prinsessa :ashamed: no ostakaa vaikka lettinauhaa että pääsee isä harjottelemaan :D
 
Tyytyväinen isä
Itse sain varpajaislahjaksi kellon, jotta sitten tiedän ajankulun ettei tule yllätyksenä kun lapsi on 18 ja muuttaa pois, sekä viinipullon sitä päivää varten kun se tapahtuu. Koin lahjani hauskaksi, sekä hyödylliseksi ideaksi ja ajattelin jakaa sen teidän kanssa.

Kello oli siis edullisesti löydetty täältä (~25€), ja viini oli ajan kanssa ikääntyvä viini (~25€) alkosta löytää kysymällä vaihtoehtoja. 50€ arvoiseksi lahjaksi parhaimmistoa mitä olen koskaan saanut. Plussana viinin voi jakaa lapsen kanssa tulevaisuudessa, mikäli sinne asti tosiaan säilyy ;)
 

Yhteistyössä