Mitä uskoa???

Torstaina oli menkkoihin liittyvät oireet. Vuosin ihan pikkuisen. Vuoto loppui nopeasti. Tein illalla raskaustestin. Haalea plussa tuli Predictorilla.

Aamulla tein toisela merkillä. En muista merkkiä, mutta on hehkuteltu, että se näyttäisi jo HCG 10: kohdalla. Ei mitään. Nyt taas Predictor näytti TOSI haaleaa viivaa.

Ei oo mitään oireita, ei menkkoihin eikä raskauteen. Ruumiinlämpö on kyllä koholla. kiertopäivä 29 tänään, mulla kierrot epäsäännöllisiä.

Mulla on kerran ollut Predictorilla haaleita plussia, muytta vuoto alkoi normaalin kierron rajoissa ja lekuri on todennut, etten ole varmaankaan ollut edes raskaana. Joten en nyt tiedä, mihin uskoa.

Onko jollain täällä tietoa???
 
Mun kokemuksilla luottaisin niihin nega testeihin :( Olen tehnyt elämäni aikana 2 predictoria, joista 2:een olen saanut väärän plussan.
Ja käsittääkseni mitä täällä on ollut keskustelua, tuo predictori on aika susi testinä muillakin ollut...
Yritän etsiä vielä sen ketjus, jossa asiasta on ollut puhetta...
 
No voi p... Siis tarkoittaako tämä sitä, että Predictor näyttää plussaa, vaikka ei edes olisi MITÄÄN tapahtunut? Siis jos ei oo edes hipaissut kohtua, voiko näyttää plussaa?

Mulla on 2x ollut Predictorin kanssa tätä. Molemmilla kerroilla on myös ollut kropassa jotain raskauteen viittaavia oireita: eka krt hirvee selittämätön väsymys rintojen turvotuksen lisäksi, toka krt alkoi vuoto joka loppui ja menkkakivut loppui. Tää olis mulle tosi tärkee tieto, koska mieheni ei suostu edes tutkimuksiin. Turhahan niistä tutkimuksista on tapella, jos hedelmöittyminen kuitenkin tapahtuu.

No, nyt tokalla kerralla siis tapahtui vähän ihme juttu menkkojen kanssa, kuten jo mainitsin. Eilen Predictor näytti taas haaleaa plussaa. Tänään aloin vuotaa. Predictor näytti negaa. Se siitä.

Ehkä mun tilanteessa on fiksuinta kuitenkin jatkaa Predictorilla ja mennä HETI verikokeeseen, jos vähänkin haamua tulee. Tieto siitä, että on hipaissutkin, on mulle tärkeä. En haluaisi tapella tutkimuksista mieheni kanssa turhaan, enkä haluaisi mennä hoitoihin, jos on kiinnittymisestä kyse. Eihän sitä voi kukaan auttaa hoidoilla, vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Itkua ja huutoa:
Ehkä mun tilanteessa on fiksuinta kuitenkin jatkaa Predictorilla ja mennä HETI verikokeeseen, jos vähänkin haamua tulee. Tieto siitä, että on hipaissutkin, on mulle tärkeä. En haluaisi tapella tutkimuksista mieheni kanssa turhaan, enkä haluaisi mennä hoitoihin, jos on kiinnittymisestä kyse. Eihän sitä voi kukaan auttaa hoidoilla, vai?
Kiinnittymisessä voi olla myös joskus ihan pieni vika, limakalvot. Ja niihin on helppo vaikuttaa. Itselläni autettiin PAS siirtoa Progynova lääkkeellä, jolla kasvatettiin limakalvoa sopivaksi, jotta alkio kiinnittyy (reilu 14 mm). Ja plussa tuli (6+1).

 
No mulla ainakin näytti plussaa molemmat testit, vaikka raskaana en ollut, eikä ollut edes hipaissut!
Samanlailla ja luotettavemmin näyttää ne herkät 10 mIU:n testit, kunahn alkaa tarpeeksi ajoissa testaamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tamlin:
Alkuperäinen kirjoittaja Itkua ja huutoa:
Ehkä mun tilanteessa on fiksuinta kuitenkin jatkaa Predictorilla ja mennä HETI verikokeeseen, jos vähänkin haamua tulee. Tieto siitä, että on hipaissutkin, on mulle tärkeä. En haluaisi tapella tutkimuksista mieheni kanssa turhaan, enkä haluaisi mennä hoitoihin, jos on kiinnittymisestä kyse. Eihän sitä voi kukaan auttaa hoidoilla, vai?
Kiinnittymisessä voi olla myös joskus ihan pieni vika, limakalvot. Ja niihin on helppo vaikuttaa. Itselläni autettiin PAS siirtoa Progynova lääkkeellä, jolla kasvatettiin limakalvoa sopivaksi, jotta alkio kiinnittyy (reilu 14 mm). Ja plussa tuli (6+1).
Mua on kyllä tutkittu ja ultrattu usean kerran, eikä ole koskaan mainittu mitään limakalvoista, mitää muuta kuin paksuus. Joten olettamukseni on, että siinä ei ole ongelmaa. Oon vaan käsittänyt, ettei aina tiedä, miksi ei kiinnity. Olen kokonaan lopettanut Buranan ja siirtynyt Panadoliin. Syön myös foolihappoa. Mutta foolihappohan ei kai kiinnittymiseen vaikuta?

 
No ne herkimmät testithän lupaa näyttää dpo6 mutta yleensä ne kai käytännössä näyttää ensimmäisiä viivoja siinä dpo 10 -> Mä sain kemiallisesta plussan muistaakseni just joko dpo 10 tai 11.
 

Yhteistyössä