tiku ja taku
Eli moniko teistä teini äideistä on jo jossain töissä? Mikä ammatti? Itsellä päihdetyöntekijä, valmistuin ku lapsi 3, aloitin ku oli pien.
kertoisitko minulle että missä voisi opiskella pukuompeliaksi ja että onko alalla töitä? olen hirveän kiinnostunut kyseisestä ammatista, koska olen suunnitellut hakevani kouluun parin vuodenpäästä kun kuopus on vähän isompi =)Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 19:48 Hay-D kirjoitti:ei oo ammattia ei.. opiskelen ekaa vuotta pukuompelijaks ja kesällä meen tekstiilihoitajan hommiin (eli pesulaan).
vastaan vaikkei mulle ollutkaan. pukuompeliaks voi opiskella ammattikoulussa,koulu kestää 2-3vuotta riippuu siitä onko hyväksi lukuja muualta(ylioppilas,käyny jonku muun alan,yms..).Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 13:15 etana-elli kirjoitti:\kertoisitko minulle että missä voisi opiskella pukuompeliaksi ja että onko alalla töitä? olen hirveän kiinnostunut kyseisestä ammatista, koska olen suunnitellut hakevani kouluun parin vuodenpäästä kun kuopus on vähän isompi =)Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 19:48 Hay-D kirjoitti:ei oo ammattia ei.. opiskelen ekaa vuotta pukuompelijaks ja kesällä meen tekstiilihoitajan hommiin (eli pesulaan).
jyväskylän teknisessä ammattiopistossa eli amiksessa olenAlkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 13:15 etana-elli kirjoitti:\kertoisitko minulle että missä voisi opiskella pukuompeliaksi ja että onko alalla töitä? olen hirveän kiinnostunut kyseisestä ammatista, koska olen suunnitellut hakevani kouluun parin vuodenpäästä kun kuopus on vähän isompi =)Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 19:48 Hay-D kirjoitti:ei oo ammattia ei.. opiskelen ekaa vuotta pukuompelijaks ja kesällä meen tekstiilihoitajan hommiin (eli pesulaan).