Mitä tykkäätte tästä blogista?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinja:
Taso sen kun nousee..

Kiitos vaan kommentista. Aikoinani meninkin itseeni ja löysin todellisen minäni ja sen mihin uskon. Olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Islam on tuonut sydämeeni rauhan.

Mutta taaskaan. Tämä ei liity mitenkään blogiini. :D
Tosi ilkeitä jotkut näistä kommenteista, mitä olet saanut. Minusta blogisi on oikein hieno, enkä sottaisuutta huomannut.. Johtunee sitten siitä, että oma keittiöni on 24/7/365 kuin pommin jäljiltä :D

Ja vaikka kristitty itse olenkin, pidän todella raakoina noita uskontoasi mollaavia kommentteja. Suomessa on kuitenkin yhä edelleen uskonnonvapaus. Näiden änkyräsuiden mielipiteitä tuskin kannattaa ottaa vakavasti saati edes huomioida.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
Kiva blogi Pinjalla ja mukavasti elämänmakuisia ohjeita ja kuvia. Tuollaistahan se ruuanlaitto on arjessa; tulee tiskejä, sipulinkuoria ja murusia. Kenelle se oli yllätys? Tällaisella palstalla erityisesti kuvittelisi ihmisten ymmärtävän arkielämän pienet ilot ja lasten osallistuminen leivontaan ja ruuan laittoon on yksi äidin iloista :) Kai teilläkin on ollut pikkuapulaisia keittiössä ja siitä johtuen niitä pieniä sormenjälkiä kakkulautasen reunoilla? Jos ette vielä ole päästäneet lapsia keittiöön, niin ottakaa ihmeessä heidät mukaan oppimaan ja touhuamaan, niin ja arkiruoka sopii arkeen ;) Kivoja ohjeita ja ennen kaikkea sellaisia, että niitä voi ja osaa kokeilla kotonakin. Way to go Pinja!

Valitettavasti tällaisilla palstoilla törmää ihmiskunnan loputtomaan luonnonvaraan, typeryyteen. Oikeassa elämässä tällaiset ahdasmieliset ja tietämättömät ihmiset eivät kuulu lähipiiriini, joten muutamat kommentit tässä ketjussa ovat todella hämmästyttäviä. Sydämen sivistys on meidän jokaisen ulottuvilla, joten yritetään elää toisia ihmisiä kunnioittaen ja nauttia niitä eroavaisuuksista sekä yhteneväisyyksistä, kuten vaikkapa Pinjan ruokaohjeista! :)

Pinja
Leikkivät muslimia?

Vaikuttaako se oikeesti siihen mihin SAA USKOA, että on esimerkiksi suomalainen..?
Anteeksi nyt vaan, mutta mielestäni uskonasiat eivät ole millään tavalla kiinni siitä minkä maalainen on..

Minä olen suomalainen, mutta uskon yhteen Jumalaan ja profeetta Mohamediin viimeisenä profeettana..---->olen siis muslimi.

Mielestäsi varmaan minun PITÄISI olla joko ateisti tai ns. tapakristitty..sillä suomalaisuus ja usko Jumalaanhan on ihan ennenkuulumatonta....:D

H
Jahas...Nyt me negatiivisten kommenttien sanojat olemme kateellisia sinulle. Voi ei :D.

Meillä on uskonnonvapaus. Meillä on myös vapaus sanoa mielipiteemme. Vertaan nyt vaikka sinun ja Kinuskikissan blogia, eroa on kuin yöllä ja päivällä. Sorry.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinja:
Leikkivät muslimia?

Vaikuttaako se oikeesti siihen mihin SAA USKOA, että on esimerkiksi suomalainen..?
Anteeksi nyt vaan, mutta mielestäni uskonasiat eivät ole millään tavalla kiinni siitä minkä maalainen on..

Minä olen suomalainen, mutta uskon yhteen Jumalaan ja profeetta Mohamediin viimeisenä profeettana..---->olen siis muslimi.

Mielestäsi varmaan minun PITÄISI olla joko ateisti tai ns. tapakristitty..sillä suomalaisuus ja usko Jumalaanhan on ihan ennenkuulumatonta....:D
Jatka vain tuota leikkiä.

Pinja
En edes yritä pitää yllä mitään Kinuskikissan tasoista blogia... koska alunperinkin tarkoitus oli ihan arkinen blogi..itseäni varten. En mä rupee hienostelemaan, jotta mun kuvat olisi samaa tasoa kuin Kinuskikissalla tai Hellapoliisilla...

vieras
Hitto sentään, oletteko aikuisia naisia vai kakaroita leikkimässä aikuista? Jotain rajaa!!!! Onhan se helppo huudella siellä ruudun takana, miten itse kokkaatte? Ja vielä vedätte jonkun uskonnon mukaan tähän? |o Pthyi!

vieras
Itse olen ihan nolla kaikissa kotitöissä, etenkin ruoanlaitossa. Minua ei kiinnosta vähääkään laittaa ruokaa, enkä siinä yleensä kovin hyvin onnistukaan. Mieheni hoitaa meillä suurimmaksi osaksi kokkaamisen, koska hän sekä pitää siitä, että on siinä erinomainen.

Löysin jokin aika sitten tämän herkkublogin ja innostuin varsin paljon siellä olevista ruokaohjeista. Itse tarvitsen ehdottomasti tuollaisia välivaiheiden kuvia ja on mukavaa, että ohjeet ovat suhteellisen yksinkertaisia, mutta silti sivulta löytää myös eksoottisempia ruokaohjeita.

Lopuksi täysin asian vierestä, kun siihen on tässä(kin) ketjussa menty: itsekin olen suomalainen muslimi, ja olen saanut tottua siihen, että sitä ruskeaa tavaraa tulee päin näköä, vaikka keskustellaan aivan muusta aiheesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ääliö:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mun mielestä on vastenmielistä, että joku suomalainen nainen pukeutuu vapaaehtoisesti huiviin kun jossain maissa arabinaiset yrittävät päästä hunnuttamisen turhasta tavasta.
Mun mielestä on todella vastenmielistä että sunkaltasia ahdasmielisiä on edes olemassa! Muuta jonnekki korpeen ja katsele puita, eiköhän se elämän totuus sullekkin valkene
Mä arvasin että joku tulkitsee mut näin. Mä en ole ahdasmielinen, mun rakkaat serkkuni ovat muslimeja. Mä en ole islamia vastaan. Mä olen vain hunnuttamistapaa vastaan, koska se on turha. Ja olen vieläpä feministi. Ja mä olen vast'ikään lukenut Jean Sassonin prinsessa-kirjat. Suosittelen muillekin.

ei.ole@info.fi
..mie en oikein osaa näitä juttuja..siksi nimimerkit mitä sattuu :)
Jäi vielä sanomatta, että tykkään blogistasi paljon ja etenkin sen monikansallisesta ilmapiiristä :) cross kitcheniä hyvällä meiningillä :) ja tietystiu vanhana karppina tartuin tuohon lainaukseen ;) Mutta hienoa, että vhh reseptejä on myös mukana!! Enemmän vain niitä :)
Äläkä välitä näistä pastan jauhajista, on tosi lapsellista vetää uskonto ja vakaumus mukaan tällaiseen(kin) keskusteluun. Häntä pystyyn :) ja kuvia oppii ottamaan ainoastaan kuvia ottamalla. Ruokakuvaus on eräs vaikeimmista valokuvauksen lajeista!

Pinja
Kiitos kaikille keskusteluun osaaottaneille ja muuten vaan blogia kurkkineille. Yleensä kävijämäärät on mitä tahansa 100-250 henkilön väliltä/päivä.....eilen oli melkein 600 ja tänään mennään jo lähempänä 900 kävijää!!! Joten, kiitos. There's no such thing as bad publicity!!! :D :D

omakokki
Että jaksetaan arvostella. Kyseessähän ei ole mikään ammattilaiskokki tai valokuvaaja. Lähinnä kai idea on, että jokainen (jos haluaa ja tykkää) voi kokeilla reseptejä.
Se että into lopahtaa siihen, että kokki on muslimi, niin suosittelen avaamaan vaan sen HK:n sinisen ja pysymään turvallisessa maussa. Ettei vaan tosiaan jokun rättipään resptejä tarvitse kokeilla. Eikä kai kysymys ole mitään muslimiblogista tai muslimilukijoista. Kivahan se on, että joku jaksaa kokata ja kuvata ja vielä pitää blogia. Tsemppiä vaan blogittelijoille.

Yhteistyössä