Kiva, että blogini on herättänyt keskustelua.. itse olen kieltämättä vähän hämmentynyt näistä "likaiset kädet"-kommenteista... kyllä mä aina käteni pesen, enkä mä mitään kuvaakaan löytänyt missä kädet olis likaset. 0.o
Voisin toki aina ottaa vain kuvan lopputuloksesta kauniisti sommitellusta lautasesta siistillä pöydällä.. mutta mä olen halunnut blogiini myös realistisia tilannekuvia itse kokkailuvaiheista, jotta se lukijan on helpompi hahmottaa mitä eri vaiheissa tulee tehdä (sillä joistain resepteistä on todella vaikea ymmärtää mitä tarkalleen ottaen pitäisi tehdä, ellei sitä olisi laitettu siihen myös kuvin).. Hyvänä esimerkkinä vaikka jotkut sambuusat.. ilman kuvia niiden tekeminen olisi aika hankalaa..
Niin ja kun kerran on kyseessä tilannekuvia kesken kokkailun...en minä todellakaan rupea pyyhkimään pöytiä joka välissä, jottei kuvissa näkyisi yhtään murua missään.. se nyt on ihan luonnollista, että kesken kokkauksen niitä sipulinkuoria yms siinä leikkuulaudan reunoilla näkee.
Minä en omaa minkäänlaista ruoka-alan koulutusta, joten nöyrin anteeksipyyntö niille, jotka tekemisistäni epäkohtia löytävät. Oppia ikä kaikki.
Tämä blogi on alunperin perustettu ihan vain omaksi iloksi... on helpompi etsiä reseptejä blogista kuin jostain käsinkirjoitetusta paperivihkosta.. nyt tosin on blogilla parisataapäinen seuraajaryhmäkin, josta olen erittäin iloinen. Kaikkia ei voi miellyttää. Ruokani ovat arkisia, koska arkena näitä meillä syödään.. ei ole minun juttuni alkaa vääntämään mitään ala carte-ruokia...
Toisekseen, en ymmärrä mitä minun uskontoni tähän mitenkään liittyy?? Olen muslimi. Kyllä. Ja teidän elämään se vaikuttaa miten?
Joku kommentoi monien lasten käsiä eräässä kakkukuvassa... kuten olin jo siihen tekstiinkin kirjoittanut; se kakku tehtiin lasten kesäleirillä ja lapset saivat itse koristella kakun...joten luonnollisesti moni lapsi sitä kakkua siinä räpeltää. Kyllä ne lapsetkin joutui kätensä pesemään ennen koristelusessiota.
No mutta näin...kiitos kaikille rehellisistä mielipiteistä. Pyrin oppimaan virheistäni.