Mitä turhaa saitte joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuliko teille "turhia" lahjoja? Minä sain sisustustaulun, joka ei ole yhtään mun tyylinen, ja keittokirjan jossa fasaani, peltopyy ym. kanaruokaohjeita, ei varmaan tuu koskaan peltopyytä meidän ruokapöytään

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuliko teille "turhia" lahjoja? Minä sain sisustustaulun, joka ei ole yhtään mun tyylinen, ja keittokirjan jossa fasaani, peltopyy ym. kanaruokaohjeita, ei varmaan tuu koskaan peltopyytä meidän ruokapöytään
Vippaa mulle toi keittokirja :D

Ei tullu mitään turhaa meille

Pari vuotta sitten sain exältä jotain 2-3 kiloa erilaisia joulusuklaita ja -karkkeja lahjaksi, samoin kuin viime vuonna auoin paketeista exän vanhemmilta mm. feikki-mariskoolin aidossa pakkauksessa ja monia rasiallisia joulukonvehteja, mutta nyt oli eka joulu ettei yhtään suklaata tai mitään turhaa :)

vieras
Kylläpäs täällä moni ei saa ollenkaan turhia lahjoja. Mä saan joka vuosi parilta sukulaiselta turhuuksia; lahjat on selvästi ostettu periaatteella että kunhan nyt jotain annetaan, ei väliä onko se lahjansaajalle hyödyllinen. Mieluummin olisin ilman lahjoja, mutta ei viitsi sanoa sitä. :/ En kaipaa yhtään turhaa rojua meille enää.

Yhteistyössä