mä ajattelen exääni.. ei olla pahemmin tekemisissä.. fb:ssä kavereina, mut eipä juur muuta. kyllä mä kaipaan häntä, vaikka tiedän, ettei erottiin ihan syystä. seurusteltiin n. 5 vuotta. ikävä on edelleen, ja ollaan oltu n. 3vuotta erossa. nykyinen mies on ihana, ja rakastan häntä kovasti. meillä on 2 yhteistä lasta. kyllä välillä kirpaisee, kun näen exästä unta, tai kuulen jostain mitä hänelle kuuluu.. välillä sitä pysähtyy ajattelemaan, että mitä olisi tapahtunut jos ei oltaisikaan erottu. kun odotin esikoista, mitin millaista elämä olisi, jos olisin vielä exän kanssa yhdessä, ja lapsi olisi hänen. välillä on mukava katsoa hänen kuviaan, mutta samalla se on kivuliasta, kun tulee ikävä. kuulin, että hän oli harmitellut ystävälleni sitä kuinka meille kävi. eli hän ajattelee minua myös. on tää vaan vaikeeta edelleenkin
ehkä aika auttaa.. mies ja lapset on mulle tärkeintä maailmassa, mutta kyllä mä silti ikävöin, välillä ihan mahdottomasti jopa, exääni, ja sitä mitä meillä oli kun kaikki oli hyvin. asiaan voi tietysti vaikuttaa se, että hän oli ensirakkauteni..