"vieras"
pääosin en tunne yhtään mitään häntä kohtaan, mutta jos joitain tunteita ilmenee,ne ovat viha,raivo,inho,halveksunta...niin helmi oli mieheksi,että toivottavasti en koskaan enää törmää häneen missään.
Moni varmaan sekoittaa juuri tuon nuoruuden kaipuun exän kaipuuseen..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25783014:Ihan lämpimiä ajatuksia, jopa vähän äidillisiä (toivon että kaikki on hyvin, että hän pärjää, on voittanut tietyt haasteet, löytää onnen jne). Joskus hiukan kaihoa, mutta se kohdistuu enemmän kaipaukseen olla nuori ja vastuista vapaa, sellaistakin kaipuuta kun joskus koen.
Erosta on tosiaan ehtinyt vierähtää tervehdyttävät 13 vuotta.
Ex-aviopuolisoni ei ole, mutta ensirakkauteni on sekä toinen eksäni (joka on tällä hetkellä yksi läheisimpiä ystäviäni, huomennakin lähdetään mökille yhdessä) ja jokunen säätö on.Kuin monella on exä kaverina faces?
Siis toi on kyllä niin ihailtavaa..ite en pystyis olee ystävää exän kanssa..Ex-aviopuolisoni ei ole, mutta ensirakkauteni on sekä toinen eksäni (joka on tällä hetkellä yksi läheisimpiä ystäviäni, huomennakin lähdetään mökille yhdessä) ja jokunen säätö on.
Ex-puoliso ei ole, mutta monta muuta kyllä. Niistä ei mitään pahaa sanottavaa, kiva seurata miten niidenkin elämä on kulkenut.Kuin monella on exä kaverina faces?
sääli sun nyksää :/mä ajattelen exääni.. ei olla pahemmin tekemisissä.. fb:ssä kavereina, mut eipä juur muuta. kyllä mä kaipaan häntä, vaikka tiedän, ettei erottiin ihan syystä. seurusteltiin n. 5 vuotta. ikävä on edelleen, ja ollaan oltu n. 3vuotta erossa. nykyinen mies on ihana, ja rakastan häntä kovasti. meillä on 2 yhteistä lasta. kyllä välillä kirpaisee, kun näen exästä unta, tai kuulen jostain mitä hänelle kuuluu.. välillä sitä pysähtyy ajattelemaan, että mitä olisi tapahtunut jos ei oltaisikaan erottu. kun odotin esikoista, mitin millaista elämä olisi, jos olisin vielä exän kanssa yhdessä, ja lapsi olisi hänen. välillä on mukava katsoa hänen kuviaan, mutta samalla se on kivuliasta, kun tulee ikävä. kuulin, että hän oli harmitellut ystävälleni sitä kuinka meille kävi. eli hän ajattelee minua myös. on tää vaan vaikeeta edelleenkin ehkä aika auttaa.. mies ja lapset on mulle tärkeintä maailmassa, mutta kyllä mä silti ikävöin, välillä ihan mahdottomasti jopa, exääni, ja sitä mitä meillä oli kun kaikki oli hyvin. asiaan voi tietysti vaikuttaa se, että hän oli ensirakkauteni..