Mitä tuli joulupuu-paketista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä 4-v sai peruslegoja ja hahmoja, Kunnaksen autokirjan ja värityskirjan.
12-v sai 30-euron lahjakortin urheiluliikkeeseen ja kiikarit.

Ihania lahjoja, kiitos kaikille lahjoittaneille
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olipa todellakin kalliit lahjat, onpa se kiva että joillakin varaa lahjoittaa kymmeniä euroja.
Monillakin on ja ihana että tällaisia ihmisiä löytyy. Ja minua harmitti kun en pystynyt ostamaan mitään vaikka niin olisin halunnut sinne jotain lahjoittaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olipa todellakin kalliit lahjat, onpa se kiva että joillakin varaa lahjoittaa kymmeniä euroja.
Monillakin on ja ihana että tällaisia ihmisiä löytyy. Ja minua harmitti kun en pystynyt ostamaan mitään vaikka niin olisin halunnut sinne jotain lahjoittaa.
Niinpä, mä laitoin ihan vain noin 20e arvosen lahjan, toivottavasti oli edes mieluisa.
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olipa todellakin kalliit lahjat, onpa se kiva että joillakin varaa lahjoittaa kymmeniä euroja.
Monillakin on ja ihana että tällaisia ihmisiä löytyy. Ja minua harmitti kun en pystynyt ostamaan mitään vaikka niin olisin halunnut sinne jotain lahjoittaa.
Niinpä, mä laitoin ihan vain noin 20e arvosen lahjan, toivottavasti oli edes mieluisa.
Tuollakin summallahan saa vaikka miten kivan lelun:)
 
paketti
Kuopus sai marimekon pitkän yöpaitamekon ja värityskirjan ja kynät, keskimmäinen narnia dvd:n piirrettynä ja posliinisen kahvikaluston, ja esikoinen sai lautapelinä laivanupotuksen ja kovakantisen aku ankkakirjan. Oli todella mieluisia, ihania lahjoja. Lapset tykkäsivät tosi paljon. Suuri kiitos lahjoittaneille sekä lapsilta, että äidiltä!!!
 
kinuski
Ne ihmiset jotka sinne lahjoja tuovat tietävät miten tarpeeseen ne tulee, ja miten onnelliseksi niillä jonkun lapsen saa. Eivätkä säästele jos itsellä on vara laittaa tuollaiseen. Itsekkin mieluummin laitan rahaa tuollaiseen, kuin että johonkin epämääräiseen keräykseen, josta ei tiedä kuinka paljon siitä rahasta oikeasti menee avun tarvitsijoille. Olen itsekkin joskus ollut toimeentulotuella elävä työtön yh, ja siksi nyt haluan auttaa kun mulla siihen mahdollisuus on!
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Ne ihmiset jotka sinne lahjoja tuovat tietävät miten tarpeeseen ne tulee, ja miten onnelliseksi niillä jonkun lapsen saa. Eivätkä säästele jos itsellä on vara laittaa tuollaiseen. Itsekkin mieluummin laitan rahaa tuollaiseen, kuin että johonkin epämääräiseen keräykseen, josta ei tiedä kuinka paljon siitä rahasta oikeasti menee avun tarvitsijoille. Olen itsekkin joskus ollut toimeentulotuella elävä työtön yh, ja siksi nyt haluan auttaa kun mulla siihen mahdollisuus on!
Hienosti ajattelet, arvostan suuresti. Itsekin auttaisin jos työssä lisin mutta sen aika on myöhemmin. Nyt kituuttelen vielä hoitovapaalla. ja minulla ei mene ymmärrykseen se että täällä kerätään varoja jonnekin namibiaan katunaisten auttamiseksi. En koskaan lahjoittaisi sellaisiin keräyksiin mitään, koen että kyllä tärkeämpää on auttaa näitä oman maan kansalaisia jotka apua tarvitsee.
 

Yhteistyössä