Mitä tuli isona teidän koulun kauheimmista pahiksista?

  • Viestiketjun aloittaja kaikki rappiollako?
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Niistä mitä mä tiedän on tullu ihan tavallisia: perhe, työ, yrittäjiä yms.

Noissa pultsariporukoissa näyttää pyörivän useampikin sellainen jotka oli koulussa aika huomaamattomia, eivät siihen aikaan käyttäneet juuri päihteitä, keskiverto-oppilaita.
 
kahvikirahvi
[QUOTE="Kirsi";29732655]Onpas teillä joillain ollut monta raggaria luokallanne :O. Suurin piirtein puolet luokasta jotain koulukiusaajia.[/QUOTE]

Otsikossa puhuttiin koulusta eikä luokasta.
 
[QUOTE="Kirsi";29732655]Onpas teillä joillain ollut monta raggaria luokallanne :O. Suurin piirtein puolet luokasta jotain koulukiusaajia.[/QUOTE]

Isohko koulu, meillä oli yläasteella 9 rinnakkaisluokkaa. Ja koko koulua minä ainakin ajattelin.
 
Ei harmainta aavistusta. En ole näinä vuosina kokenut tarvetta pitää lukua mitä kukin on saanut aikaan elämässään.
 
HippuTAR
[QUOTE="Kirsi";29732655]Onpas teillä joillain ollut monta raggaria luokallanne :O. Suurin piirtein puolet luokasta jotain koulukiusaajia.[/QUOTE]

Puhuttiinko täs ny "pahiksista" vai kiusaajista? Ainaki meidän koulus noi oli ihan eri porukoita.
 
Äijäx
Yhestä tuli moottoripyöräjengiläinen. Poliisit ampu sitä jalkaan jossain vaiheessa. Sitten se yritti polttaa paikallisen ravintolan ja joutui linnaan. Sen jälkeen se vissin rauhottu ja löys jonkun mimmin.

Toinen sankari yritti ryöstää juna-aseman ja häslingin päätteeksi raideliikenne jouduttiin pysäyttämään. Linnaahan siitäkin tuli.

:D

Osa pärjäs sitten vähän paremmin, mut on ne enimmäkseen vieläkin "koviksia" liivijengiläisiä rauhallisemmasta päästä
 
Ei kai pahis ole yhtäkuin kiusaaja tai toisinpäin?

Meidän koulussa pahimmat kiusaajat olivat koulussa ja harrastuksissaan menestyviä, ns. hyvien perheiden vesoja ja useampi tukioppilastoiminnassakin.
Pahikset taas oli enempi reppanaosastoa, toki osa heistäkin oli ihan tavallisista perheistä, mutta valtaosa köyhemmistä perheistä, joissa oli mahd. väkivaltaa/päihdeongelmia/vanhemmat eronneet tmv.

Noista pahiksista tuli kai ihan tavallisia duunareita tyyliin lähihoitajia ja kirvesmiehiä.
Osa elelee kunnollista elämää, osa käyttää päihteitä runsaammin ja näille esim. putkareissut on normaalia.
Kiusaajista tuli suht. menestyneitä.
 
"Miu"
Mitä nyt olen kuullut/stalkannut fb:ssa niin peruskoulua tai amista pidemmälle ei kukaan heistä ole kouluttautunut, ja facebookissa koulutuksen kohdalla lukee ylpeästi elämän_koulu. Osa työttömiä tai perus duunareita, muutamia parturi-kampaajia, mikä oli silloin aikoinaan wt-tyttöjen mielestä mielenkiintoisin työ/koulutus yläasteen jälkeen. Pari on kuollut oman käden kautta. Niin ja tietysti pari teininä äidiksi tullutta, nykyään yh-äitiä, jotka ovat ehtineet tekemään muutamalle miehelle lapset :D

Positiivisesti yllätyin eräästä mustalaispojasta joka oli aina ongelmissa ja hälläväliä meinigillä koulussa, tuo "poika" on nykyään kunnollinen perheen isä ja käy jopa töissä, mikä taitaa olla heille melkoinen saavutus.
 
vieras, minäkin
Yksi tappoi tyttöystävänsä/avovaimonsa ja oli linnassa. Toinen sai lapsen huumehörhön kanssa, erosi. Lähti seuraavan hörhön mukaan toiseen kaupunkiin ja tuli häntä koipien välissä takaisin. Lapsi oli sijoitettuna useaan otteeseen, mutta ilmeisesti hän on ihan ok-tyyppi. Kolmannesta tietämästäni tuli kolmen lapsen yh (kahden eri miehen kanssa), lisäksi miehiä tuntui kulkevan sekä avio- että avoliittoon asti. Opiskeli hän lähihoitajaksi. Lopulta hän muutti pois paikkakunnalta.

Muista reggarista en tiedä - osa lienee ihan tavallisia duunareita. Raggareita oli paljon silloisessa koulussa. Olin itse ns. kiltti tyttö ja pelkäsin näitä teinikuohuissa kulkevia nuoria valtavasti.
 
"NimeTön"
Di, Yksikönpäälikkö.
64 epäsuoraa alaista, 5 suoraa alaista. 4 ikkunainen kulmahuone pääkonttorista.
Kiva näköalapaikka, teknologiateollisuuden aallon harjalla.
Palkka 4900€ 4 vuoden ikälisät ja viime viikolla olin firmanpiikiin Lontoossa..
 
"viera"
Yksi tyttö tuli raskaaksi 15-vuotiaana, aloitti opiskelut amiksessa, mutta synnytti pian sen jälkeen. Oli kauheissa rahavaikeuksissa, vaikka asui kotona. Joutui kerjäämään rahaa kavereiltaan. Nyttemmin hänellä on kolme lasta.

Yksi poika joutui jonnekin mielenterveysosastolle pitkäksi aikaa. En tiedä mitä hänelle kuuluu nyt.

Toinen poika lihosi kauheasti, rauhoittui ja asuu nyt omakotitalossa avovaimonsa kanssa.
 
Vieralija
No siitä on (vasta) 6 vuotta kun pääsin yläasteelta, eli vuonna 2008. Mutta hyvin monella noista pahiksista ei ole vieläkään mitään koulutusta. Yksi on kuollut, sammui kännissä hankeen.
 
Raggari
Musta tuli onnellinen vaimo ja vielä onnellisempi vaimo.
Useamman ammatin ehdin opiskella, kunnes löysin oman alani.
OStettiin talo, mentiin naimisiin, saatiin lapsi. Nykyään olen onnellisen seesteinen ja sovussa niin itseni kuin ympäristöni kanssa, vaikka teinivuosina tuntemattomat kiersi mut kaukaa :D
 

Yhteistyössä